  • Data: 2013-05-04 01:44:34
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" km0udm$fhq$...@s...aioe.org

    > "JDX" 518311f4$0$26703$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli kupić do tego dysku płytę z PATA?

    Dwa tablety akurat promowane:

    cztery rdzenie po 1.5 GHz
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3205834123&utm_
    source=neolane&utm_medium=newsletter_okazje

    modem 3G i host USB oraz HDMI
    http://allegro.pl/tablet-navroad-nexo-7-3g-16gb-andr
    oid-4-1-aero2-i3187902615.html

    16 GB ,,dysku'' to mało dla Windows (albo raczej -- nic)
    ale dla Androidowego urządzenia to bardzo dużo. Do tego
    oczywiście slot na kartę pamięci. Wątpię w to, że
    ktokolwiek w ciągu jednego dnia wykorzysta te pojemności
    a do przechowywania danych (filmów chociażby) i tak na
    razie niezastąpiony jest HDD.

    I cena -- 5 stów oraz 7.5 stówy...

    -=-

    Dla mnie oba bez sensu -- ja chcę LTE, GPS, dualSIM...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'