  • Data: 2012-07-06 09:57:08
    Temat: Re: Szybka lampa do Canona
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > posiadam 420EX i niestety za wolno się ładuje.

    To w dużej mierze zależy od rodzaju akumulatorków. Nie wszystkie są w stanie
    dostarczyć wysoki prąd.

    > Jaką proponujecie lampę, którą można będzie zrobić 2 (i więcej) fotek,
    > jedna za drugą (przy pełnej mocy)?

    A są takie lampy, które zrobią dwa zdjęcia przy _pełnej_ mocy? Taka lampa
    musiałaby mieć dwa kondensatory i albo dwa układy zasilania albo jakiś
    sprytny elektroniczny przełącznik.

    Z ciekawości do czego Ci zdjęcia seryjne z pełną mocą?

    > Zastanawiam się nad 580EX (a może lepiej 580EX II) lub Metz 58 AF-1 - ale
    > żadnej nie używałem, więc nie wiem (600EX poza zasięgiem).

    Nie wiem, jak w tych lampach, ale kiedyś do niektórych modeli można było
    podpiąć zewnętrzny akumulator (przypinany do paska spodni) i z niego
    ładowały się szybciej - może rozważ coś takiego.

    Pozdrawiam
    Ergie