eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.d107-237.icpnet.pl!not-for-mail
    From: W <...@...kom>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szybcy i wściekli
    Date: Thu, 21 Nov 2024 20:20:44 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <vho16c$2otfv$1@news.icm.edu.pl>
    References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@4...net>
    <vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
    <pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
    <vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
    <5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
    <vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
    <1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
    <vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
    <h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
    <1...@4...net> <m...@m...org>
    <vhkr4i$9jg$1@news.chmurka.net> <vhmk0v$rag$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net> <1...@m...org>
    <vhn8ag$rag$3@news.chmurka.net> <giknfe75t4m7$.dlg@myjk.org>
    <178e0t8001wml$.6azpb2na2tcy$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 21 Nov 2024 19:20:44 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="d107-237.icpnet.pl:77.65.107.237";
    logging-data="2913791"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <178e0t8001wml$.6azpb2na2tcy$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726198
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.11.2024 o 18:03, J.F pisze:

    >
    > No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
    > To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
    > A dało o 17%.
    >
    > 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
    > Coś tu nie tak z tą teorią :-)
    >
    > Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
    > nie było aż takich różnic.
    >

    opory powietrza to tylko część oporów a ponadto jadąc szybciej samochód
    jedzie/pracuje krócej

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: