eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Data: 2024-11-22 11:40:33
    Temat: Re: Szybcy i wściekli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 22 Nov 2024 09:30:21 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 21 Nov 2024 22:02:02 +0100, J.F
    >>> I komu to pokazywałeś, bo ja mam całkiem dobrą pamięć,
    >>> a takich sytuacji sobie nie przypominam.
    >> Bo tego akurat nie pokazywałem.
    >> Ale temat wyszedł, do zajrzałem co tam mam za fotki.
    >
    > Czyli tak jak myślałem, dokumentowałeś na fali dyskusji
    > żeby potwierdzić pokazując w dyskusji, ale nikomu nie
    > pokazywałeś bo pewnie wyniki przeczyły temu co pisałeś.
    > he he heeeee
    >
    >>> Tak samo jak pokazywałeś rzekomo swój silnik wykręcony na
    >>> postoju do 3000 obrotów, ztymżenie, bo pokazywałeś tylko
    >>> na jałowym z otwartymi i zamkniętymi drzwiami jako dowód
    >>> że w kabina jest dobrze wyciszona.
    >>
    >> O widzisz, to jednak pokazywałem.
    >
    > Pokazywałeś, ale nie to co twierdzisz.

    Tam były i inne filmy. Jak to wrzucam luz przy róznych prędkosciach,

    >> Istotnie - silnik, mam głośny na zewnątz,
    >> ale kabina dobrze izoluje :-)
    >
    > Przy biegu jałowym. W takim razie wykręć do 3000
    > i wtedy pokaż jak "izoluje".

    >> Z jazdy tez pokazywałem.
    >
    > Po pierwsze nie pokazywałeś, po drugie nie masz pokazywać z jazdy tylko z
    > postoju w kabinie silnika wykręconego do 3000 obrotów w odniesieniu do
    > silnika wyłączonego (czyli tak jak jest w elektryku).

    Przeciez mowie - nie interesuje mnie jak głośny jest silnik przy
    3000rpm na parkingu.

    Mnie interesuje, jak głośny jest elektryk przy 140km/h :-)

    >>>>> Co nie zmienia faktu że spalanie rośnie,
    >>>>> i to drastycznie, a ten co twierdzi że nie
    >>>>> rośnie wraz z prędkością jest DEBILEM.
    >>>>
    >>>> Rośnie, powinno, ale jak widać - w niektórych
    >>>> samochodach wcale nie tak drastycznie :-)
    >>>
    >>> Jasne, bo wybrane silniki (i to przypadkiem akurat ten
    >>> który ty masz) to mają inną, jakąś kosmiczną technologię.
    >>> Zlituj się, bo zaraz ci akram napisze żebyś przestał
    >>> się "nieźle wygłupiać".
    >> Bo ja wiem ... w zasadzie w większości silników które miałem,
    >> było nie tak badrzo drastycznie.
    >
    > Dlatego że jesteś uporczywym konfabulantem.

    Jakos tak po prostu czy jadę "zwykła krajówką", czy gnam autostradą,
    to miałem podobne spalania.

    Może dlatego, ze na zwykłej krajówce tez staram się gnać :-)
    Tylko to się zazwyczaj nie udaje :-(

    > Fizyka i dostępna technologia silników spalinowych przeczy bredniom które
    > tutaj wypisujesz. Zarówno w kwestii zużycia paliwa w odniesieniu do
    > prędkości jak i poziomu hałasu. Z badaniami na temat tego że elektryki są
    > cichsze dla otoczenia też upracie dyskutowałeś, bo ci do wkutej do łba tezy
    > nie pasowało.

    Mnie mój silnik nie przeszkadza przy mniejszych predkosciach.
    A prace silnika lubie słyszeć.

    Za to przeszkadza mi hałas na duzych prędkosciach, ale wtedy dużo
    rzeczy hałasuje, silnik akurat niedużo.
    Może niektóre BEV lepiej zrobione.

    A nagrania z telefonu mnie nie przekonają, bo wszak jest tam
    automatyczna regulacja poziomu :-P

    >>>>> Niech przywołam ulubione źródełko spalinowych głąbów:
    >>>>> https://www.autocentrum.pl/publikacje/pozostale/szyb
    ciej-znaczy-drozej/
    >>>>
    >>>> No ale zobacz - opory powietrza rosną z kwadratem prędkosci.
    >>>> To 120 i 100km/h powinno dać wzrost spalania o 44%.
    >>>> A dało o 17%.
    >>>
    >>> Bo opory powietrza to nie wszystko.
    >>>
    >>>> 140/100, to powinno być 96% więcej. A wyszło 54%.
    >>>> Coś tu nie tak z tą teorią :-)
    >>>
    >>> Z jaką teorią, skoro jest test praktyczny? Test który
    >>> przeczy teorii, ale jednocześnie przeczy też twoim bzdurkom.
    >> Test jest praktyczny, a opisana teoria teoretyczna :-)
    >> Ja tego nie zmierzę, bo chwilowe spalanie tak u mnie
    >> skacze, że nic z tego nie wynika.
    >
    > Biednemu zawsze wiatr (dosłownie) w oczy. Ty jesteś w stanie cokolwiek,
    > co tutaj piszesz, w ogóle potwierdzić wizualnie?

    To znaczy co - że mi rak komputer pokazał średnie spalanie 6.3/100,
    przy średniej prędkości 147km/h ?

    > Bo albo nie rozumiesz
    > zadania jakie masz wykonać, a to nie masz jak aparatu przymocować,
    > a to pierdylion innych powodów zawsze sobie znajdziesz.

    No i co - mam kombinować z aparatem, żeby tobie coś udowodnic,
    przy czym i tak nie udowodnię, bo mowię, ze chwilowe spalanie to u
    mnie skacze jak zwariowane ...

    >>>> Jak dawno temu było w katalogach spalanie przy 90 i 120km/h, to też
    >>>> nie było aż takich różnic.
    >>>
    >>> Tyle lat żyjesz i nadal wierzysz w broszurki?
    >>
    >> No, akurat takie, to łatwo było sprawdzic.
    >
    > Podobno się nie da, bo ci chwilowe skacze że nic nie sprawdzisz biedaku.

    No ale mogę się uprzeć i przejechac 200km z prędkością 90km/h.
    Albo 120/h, o ile ruch pozwoli ...

    Albo uwierzyc komputerowi na dystansie powiedzmy 20 km.
    Choc dawniej komputerów nie było.

    >> I przy drastycznych róznicach reklamacja ...
    > Buehehe.

    Jak trafi na złą osobę, to i w sądzie może się skonczyć :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: