  • 1. Data: 2011-12-08 11:38:57
    Temat: Szukam wtyczki data/zasilanie do Nokia 5110/6150
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam.

    Szukam wtyczki i znaleźć nie mogę. Na alderogo nie ma
    Taka jak na fotce
    http://www.vidiaq.com.pl/image/nv5_50k.jpg

    Ktoś widział?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-12-08 12:26:54
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Szukam wtyczki i znaleźć nie mogę. Na alderogo nie ma
    > Taka jak na fotce
    > http://www.vidiaq.com.pl/image/nv5_50k.jpg
    >
    > Ktoś widział?

    Sztuka, czy więcej?

    Może z ładowarki
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2011-12-08 17:08:19
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-12-08 12:38, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Szukam wtyczki i znaleźć nie mogę. Na alderogo nie ma
    > Taka jak na fotce
    > http://www.vidiaq.com.pl/image/nv5_50k.jpg
    >
    > Ktoś widział?

    a to jakiś problem podpiąć 2 wtyczki?
    ewentualnie można je czymś skleić...

    --
    ZeN

  • 4. Data: 2011-12-08 21:43:47
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Sztuka, czy więcej?
    > Może z ładowarki

    Sztuka, i dokładnie do tego zastosowania jak na fotce.

    Chyba się skusze w akcie desperacji po prostu po nowy cały uchwyt.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-12-09 00:10:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Sztuka, i dokładnie do tego zastosowania jak na fotce.
    > Chyba się skusze w akcie desperacji po prostu po nowy cały uchwyt.

    uchwyt - znaczy zestaw głośnomówiący HFU-2. Chyba najtaniej wychodzi,
    wszystko wyrzucę, centralę i inne pierdoły oprócz właściwego uchwytu

    --
    Irokez