  • 11. Data: 2016-10-08 22:04:03
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W moim jest wiatraczek taki jak w zasilaczu do komputera. Ledwo go slychac. A jak mam
    wlaczone glosniki przy ekranie to maskuja halas jaki robi. Dedukuje ze projektory z
    zarowkami czy lampami wyladowczymi wyja bo tam moce do rozproszenia duze. Moj ma ledy
    do podswietlania to i ciepla za duzo nie ma do rozproszenia.

  • 12. Data: 2016-10-08 22:09:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ledy do podswietlania to i ciepla za duzo nie ma do rozproszenia.

    To ile to daje światła? 1000lm? Mam z 10 starszych projektorów ze
    zużytymi lampami, niektóre mają po 6 wiatraczków małej średnicy wyjących
    niczym potępione dusze.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-10-08 22:11:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapakuj trzystu watowego metalohalogena do pudelka od butow, wlacz zeby swiecil i jak
    wyjdziesz ze szpitala po leczeniu oparzen III stopnia opisz co sie stalo.

  • 14. Data: 2016-10-08 22:19:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W ustawieniach mam zrobione jasnosc-48%. Na 100% ma 5500 lumenow. Tyle pewno potrzeba
    do obrazu o przekatnej 6 metrow. Ja mam tylko 3,5 metra.

  • 15. Data: 2016-10-08 22:19:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Zapakuj trzystu watowego metalohalogena do pudelka od butow, wlacz zeby swiecil i
    jak wyjdziesz ze szpitala po leczeniu oparzen III stopnia opisz co sie stalo.

    Znów twój kretyński bełkot?

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2016-10-08 22:24:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    raczej kretynowi odpowiadalem.

  • 17. Data: 2016-10-08 22:25:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > raczej kretynowi odpowiadalem.

    Czegoś nie zrozumiałeś? To powtórzę: twoje posty to w większości
    kretyński bełkot i jest to nie tylko moje zdanie.
    --
    Czarek

  • 18. Data: 2016-10-08 22:53:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W ustawieniach mam zrobione jasnosc-48%. Na 100% ma 5500 lumenow. Tyle pewno
    potrzeba do obrazu o przekatnej 6 metrow. Ja mam tylko 3,5 metra.

    jaki masz projektor? Warto było taki kupić czy gdybyś miał możliwość to
    kupiłbyś lepszy?
    ToMasz

  • 19. Data: 2016-10-08 23:42:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To chinczyk, wystepuje w necie pod wieloma nazwami. Moj sie nazywa dignity 1004A.
    Euroagd go sprzedaje po 1600 za sztuke. Jest z androidem. Bez androida kosztuje chyba
    1200. Jestem bardzo zadowolony. Robi przede wszystkim za telewizor. Katuje go z 10
    godzin codziennie. Czy kupil bym lepszy. Odkad go mam to w ramach ciekawosci
    popatrzylem na obraz z takich co maja droga firme w nazwie. W klasie hd uwazam ze nie
    ma lepszych niz moj. DLP przy moim to porazka. Do tego drogie o niezbyt dlugiej
    zywotnosci lampy. Projektory sa malo odporne na kurz. Mam na matrycy dwa paprochy
    ktore widac i pewno pierdylion takich ktorych jeszcze nie widac. W moim ten wiekszy
    paproch zaslania z piec pikseli. Przy movie jest trudny do zauwazenia. W projektorze
    z matryca wielkosci paznokcia zrobil by obraz nie do ogladania. Z wad to brakuje mu
    obiektywu zmiennoogniskowego.

  • 20. Data: 2016-10-09 00:20:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 8 Oct 2016 14:42:57 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > To chinczyk, wystepuje w necie pod wieloma nazwami. Moj sie nazywa
    dignity
    > 1004A. Euroagd go sprzedaje po 1600 za sztuke. Jest z androidem.

    Jaki tam jest metahalogen, 150W? jaki trzonek, standardowy RX7s?

    --
    Marek