  • 1. Data: 2010-11-26 17:54:15
    Temat: Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam - sorry, wiem ze to jeden z najbardziej wkurzajacych tematow :-) - ale
    odwaze sie.

    Kusfa - polski handel...
    Chce kupic opony. Wiem jakie, wiem mniej wiecej za ile itd. Oczywiscie
    szukam gdzie i po ile sa (ceneo, skapiec itp). Super!!! - sa niemal we
    wszystkich sklepach i do tego nawet troche taniej niz myslalem! Pelna
    radosc! No to kupujemy. No i dupa - wszedzie sa (na stronach, czesto z
    informacja "dostepne") a nigdzie nie ma jak chce zamowic. Standard naszych
    sklepow internetowych.
    Obdzwonilem chyba z 15 sklepow - nigdzie nie ma (chociaz teoreycznie są).
    Poddalem sie.Wiecej nie dzwonie bo to sie mija z celem.
    No ale opony trzeba kupic, bo auto z salonu wyjechalo na letnich gumach (nie
    bylo innej opcji!), a na drogach snieg i lod (mieszkam prawie w gorach :-).
    Stad prosba do grupowiczow - moze ktos wie gdzie mozna od reki (tzn wysylka
    od reki) kupic 4 szt. Dunlopow Winter Sport 3D 215/55R17 w cenie tak do
    650-700 zł/szt.?

    Takie opony mam w innym aucie i jestem bardzo zadowolony, nie chcialbym
    zmieniac. No ale jak dramat zupelny sie okaze i opony nie do kupienia, to
    Waszym zdaniem w zamian lepsze beda ContiWinterContact TS 830 czy GY UG7+.
    Wszystkie sa teoretycznie dobre i roznia sie pewnie drobiazgami. Dla mnie
    priorytet to skutecznosc na sniegu i cichość. Dunlopy sa w tych kategoriach
    super. A te pozostale? Conti sa chyba ciut tansze, a w roznistych rankingach
    najczesciej wyzej niz GY... Ale te rankingi to rozne bywaja...

    Jeszcze raz sorry - i bede bardzo wdzieczny, szczegolnie za wskazanie zrodla
    Dunlopow.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 2. Data: 2010-11-26 18:00:19
    Temat: Re: Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek Bronowski

    > No ale jak dramat zupelny sie okaze i opony nie do kupienia,
    > to Waszym zdaniem w zamian lepsze beda ContiWinterContact TS 830 czy GY
    > UG7+. Wszystkie sa teoretycznie dobre i roznia sie pewnie drobiazgami.

    Ta cała trójka (3D, TS 830, UG7+) reprezentuje podobny poziom.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-26 18:16:00
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > bywaja...
    >
    > Jeszcze raz sorry - i bede bardzo wdzieczny, szczegolnie za wskazanie

    \

    Mnie sie nie chcialo szukac ale zobacz na http://oponytanio.pl/ bo to jest
    niemiecka firma i bazuje na tamtejszych hurtowniach. Tak ze to co jest na
    stronie sie zwykle pokrywa ze stanem faktycznym.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-11-26 18:36:29
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-26 17:54, Jacek Bronowski pisze:
    > chyba z 15 sklepow

    Jest w Polsce tyle sklepów internetowych z oponami?
    Rok temu wydawało mi się, że ostał się jeden reprezentowany przez wiele
    marek.

    P.

  • 5. Data: 2010-11-26 18:38:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 17:54:15 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Stad prosba do grupowiczow - moze ktos wie gdzie mozna od reki (tzn wysylka
    > od reki) kupic 4 szt. Dunlopow Winter Sport 3D 215/55R17 w cenie tak do
    > 650-700 zł/szt.?

    A do netcaru dzwoniłeś (www.netcar.pl)? Ja kupiłem u nich już kilka
    różnych kpl. opon na przestrzeni kilku ostatnich lat i zawsze na drugi
    dzień dawali radę mi dostarczyć t oc ozamawiałem.

    Tak BTW - dostałem te opony razem z autem. Sprawdzałeś je w necie - jak
    one prezentują się w stosunku do UG7+ (któe to miałem w poprzednim aucie
    i uważam je za najlepsze zimówki jakie miałem)?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-11-26 18:39:00
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Ta cała trójka (3D, TS 830, UG7+) reprezentuje podobny poziom.

    To generalnie wiem, ale diabel tkwi w szczegolach... Kazda pewnie w czyms
    jest lepsza a w czyms gorsza (mimo ze ogolnie dobra). Dla mnie najwazniejsza
    jest skutecznosc na sniegu i niski poziom halasu - wiec w tych kategoriach
    ktora lepsza? Ma ktos jakies doswiadczenie?

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 7. Data: 2010-11-26 18:45:26
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Mnie sie nie chcialo szukac ale zobacz na http://oponytanio.pl/ bo to jest
    > niemiecka firma i bazuje na tamtejszych hurtowniach. Tak ze to co jest na
    > stronie sie zwykle pokrywa ze stanem faktycznym.

    Tam nie ma nawet w ofercie i to zadnego z trzech wymienionych przezemnie
    modeli... :-(

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 8. Data: 2010-11-26 18:49:21
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > A do netcaru dzwoniłeś (www.netcar.pl)? Ja kupiłem u nich już kilka
    > różnych kpl. opon na przestrzeni kilku ostatnich lat i zawsze na drugi
    > dzień dawali radę mi dostarczyć t oc ozamawiałem.

    Nie maja (mimo, ze na stronie sa :-(

    > Tak BTW - dostałem te opony razem z autem. Sprawdzałeś je w necie - jak
    > one prezentują się w stosunku do UG7+ (któe to miałem w poprzednim aucie
    > i uważam je za najlepsze zimówki jakie miałem)?

    Ogolnie to czytalem, ale nie moge sobie wyrobic opinii. Tzn. najchetniej
    jednak te Dunlopy, ktore znam i bardzo cenie. A jak nie, to nie wiem, chyba
    kieruje sie w strone Conti, bo troche tansze i maja (teoretycznie) lepsze
    oceny za"cichosc" niz GY...

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 9. Data: 2010-11-26 18:54:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 18:49:21 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Nie maja (mimo, ze na stronie sa :-(

    Uuu, to mi podpadli.

> [...]
    > kieruje sie w strone Conti, bo troche tansze i maja (teoretycznie) lepsze

    Na UG7+ przejeździłem 2 sezony (tyle, że były o 2 rozmiary mniejsze -
    15`) - mogę z czystym sumieniem polecić. O innych, o których wspomniałeś
    nie mam pojęcia (nie jeździęłm na nich) - teraz mam te Dunlopy 3D (tyle,
    że kolumbryny - w sensie 18`) i zobaczymy jak ten zestaw będzie się
    spisywał zimą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2010-11-26 20:34:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Witam - sorry, wiem ze to jeden z najbardziej wkurzajacych tematow :-) -
    > ale odwaze sie.
    >
    > Kusfa - polski handel...
    To raczej wina mentalności klientów - czekają aż spadnie śnieg, jakby mieli
    nadzieję, że w tym roku zima nie przyjdzie.

    > Chce kupic opony. Wiem jakie, wiem mniej wiecej za ile itd. Oczywiscie
    Skoro w netcarze nie maja, to chyba nigdzie nie będzie w najbliższym czasie.
    Ale pomyśl nad continentalami, choćby tutaj wygrywają:
    http://c.wrzuta.pl/wi4532/0e959a4d001766c34cf007cd/0
    /opony
    Przepraszam za haniebną jakość, ale chwilowo nie mam dostępu ani do skanera
    ani do statywu, więc przy nocnej lampce z łapki robione.

    Dla nieklikających:
    1. Continentale
    2. Goodyeary
    3. Dunlopy
    4. Nokian
    5. Pirelli

    "Pocieszę" Cię Jacku, bo sam jestem w idiotycznej sytuacji jeśli chodzi o
    zimówki - dostałem w ASO zimówki gratis, ale barumy czyli dziadowską
    taniznę, które nadspodziewanie dobrze radzą sobie na śniegu (mam porównanie
    z dunlopami, michelinami i firestonami, które miałem w poprzednich
    samochodach) i nadzwyczaj nędznie na suchym asfalcie. Zrobiłem na nich ok.
    12 tys, a w zimie w tygodniu jeżdżę po mieście, w weekend zaś tradycyjnie w
    góry - w sumie robię tygodniowo po mieście na suchym asfalcie połowę z tego
    co po zaśnieżonych białych drogach w weekend. Żeby zmienić na inne jeszcze
    za wcześnie ze względu na znikome zużycie, na allegro sprzedawał nie będe,
    bo więcej zachodu z wysyłką niż potencjalnej korzyści - no i te proporcje
    trasy śnieg/asfalt. Obiecałem sobie, że po tym sezonie (czyli drugim)
    zmienię je wreszcie, ale może zrobię to wcześniej, bo na suchym w zimie to
    chyba lepiej radzą sobie letnie dunlopy.
    Taki idiotyczny prezent, mogłem kurczę wycyganić autoalarm albo halogeny w
    ASO;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi