  • 11. Data: 2010-11-26 21:14:15
    Temat: Re: Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Jacek Bronowski <f...@r...pl> wrote:

    > Stad prosba do grupowiczow - moze ktos wie gdzie mozna od reki (tzn wysylka
    > od reki) kupic 4 szt. Dunlopow Winter Sport 3D 215/55R17 w cenie tak do
    > 650-700 z?/szt.?

    Może spróbuj kupić jakiś rozmiar tuż obok?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-11-26 22:00:09
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Może spróbuj kupić jakiś rozmiar tuż obok?

    No moze i tak bym kombinowal, ale auto nowka prosto z salonu i na
    gwarancji... Wolalbym, zeby jakis "fachowiec" w ASO nie stwierdził, że
    zepsul sie spryskiwacz, bo zalozylem opony niezgodne z instrukcja... :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

  • 13. Data: 2010-11-26 22:05:11
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > To raczej wina mentalności klientów - czekają aż spadnie śnieg, jakby
    > mieli nadzieję, że w tym roku zima nie przyjdzie.

    No tak, tyle, ze my odebralismy auto przedwczoraj i to nie moja wina, ze
    sprzedaja tylko na letnich. :-)

    > Taki idiotyczny prezent, mogłem kurczę wycyganić autoalarm albo halogeny w
    > ASO;-)

    Eee, nam dealer dolozyl dywaniki gratis :-) Widacopon nie mala na stanie...
    Troche zenada, nie? Kupujesz samochod za niemala w koncu kase, a sprzedawca
    z wyrazem twarzy oczekujacym zachwytu mowi Ci, ze daje Ci w prezencie
    dywaniki welurowe z wyhaftowana nazwa modelu!
    Troche przesadzam, bo oprocz dywanikow cos tam jeszcze dodali, ale te
    dywaniki wywolaly u mnie lekka konsternacje.

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 14. Data: 2010-11-26 22:27:49
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Na UG7+ przejeździłem 2 sezony (tyle, że były o 2 rozmiary mniejsze -
    > 15`) - mogę z czystym sumieniem polecić. O innych, o których wspomniałeś
    > nie mam pojęcia (nie jeździęłm na nich) - teraz mam te Dunlopy 3D (tyle,
    > że kolumbryny - w sensie 18`) i zobaczymy jak ten zestaw będzie się
    > spisywał zimą.

    Kurde, ale ze mnie matolek.. Wlasnie zaczalem sprawdzac te GY UG7+ i chyba
    nie ma takich w szukanym przeze mnie rozmiarze :-(
    Znajduje tylko UG Performance 2 - co to za opona? Porownywalna do 7+, czy
    raczej cos zupelnie innego? Nie spotkalem tego w testach i porownaniach
    chyba.

    No nic - chyba juz wiem. Jak do poniedzialku nie znajde dostepnych Dunlopow
    to beda Conti.

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 15. Data: 2010-11-26 22:48:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    > No tak, tyle, ze my odebralismy auto przedwczoraj i to nie moja wina, ze
    > sprzedaja tylko na letnich. :-)
    Wiem, piszę o przyczynach ogólnego braku w tej chwili, bo śnieg za oknami
    sie pojawił.
    Kup continentale, jeśli są na stanie, nie będą gorsze.

> [...]
    > Troche przesadzam, bo oprocz dywanikow cos tam jeszcze dodali, ale te
    > dywaniki wywolaly u mnie lekka konsternacje.

    Ja "wycyganiłem" dywaniki, zimówki, chlapacze, poważną zniżkę na alarm,
    czujniki cofania i darmowy montaż listew, które kupiłem gdzie indziej (za
    10% ceny w ASO). Tyle, że brałem auto, które stało na placu - a ponieważ oni
    chcieli sprzedać, a ja jak najszybciej kupić, to targu dobiliśmy dość szybko
    (odbiór po dwóch dniach, gdy zamontowali wszystko a ja zarejestrowałem i
    ubezpieczyłem). Jeździ świetnie, pali dużo, na wiosnę skończy dwa lata ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 16. Data: 2010-11-26 22:51:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-26, Jacek Bronowski <f...@r...pl> wrote:

    > No moze i tak bym kombinowal, ale auto nowka prosto z salonu i na
    > gwarancji... Wolalbym, zeby jakis "fachowiec" w ASO nie stwierdzi?, ?e
    > zepsul sie spryskiwacz, bo zalozylem opony niezgodne z instrukcja... :-)

    Ja w instrukcji mam trzy albo cztery rozmiary opon do tych samych felg.
    Sprawdź czy przypadkiem nie masz wyboru.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2010-11-26 22:55:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Troche przesadzam, bo oprocz dywanikow cos tam jeszcze dodali, ale te
    > dywaniki wywolaly u mnie lekka konsternacje.

    E tam, kiedy kupowałem pierwsze auto z salonu w 2000 roku, to dali mi tylko
    dywaniki (gumowe) i za ramki na tablice rejestracyjne chcieli mnie skasować
    po 10 zł szt. Podziekowałem, powiedziałem, że jeśli mam ich reklamować, to
    raczej za darmo a ramkę czarna kupię sobie samodzielnie i odpuścili. Ale
    czekałem wtedy na auto ponad 2 mies.

  • 18. Data: 2010-11-26 22:58:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    > No tak, tyle, ze my odebralismy auto przedwczoraj i to nie moja wina, ze
    > sprzedaja tylko na letnich. :-)

    A jeszcze jedno - ze względu na cenę opony, rozważ zakup mniejszych i
    stalowych felg, powinno wyjść taniej lub porównywalnie, może z dostępnością
    tez będzie lepiej. Sprawdź tylko jakie mniejsze felgi (wielkośc i ET) są
    wpisane w homologacji, to nie będa się czepiać w razie problemów z
    zawieszeniem.

  • 19. Data: 2010-11-26 23:22:03
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Kup continentale, jeśli są na stanie, nie będą gorsze.

    No i tak sie pewnie skonczy.

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 20. Data: 2010-11-26 23:26:10
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

> [...]
    > dostępnością tez będzie lepiej. Sprawdź tylko jakie mniejsze felgi
    > (wielkośc i ET) są wpisane w homologacji, to nie będa się czepiać w razie

    Ale tu nie jest problem w cenie, bo ta jest zgrubsza akceptowalna, ale w
    dostepnosci konkretnego modelu i ew. wyborze "zamiennikow".
    Nie bedzie Dunlopow, beda Continentale... Zawsze to jakies nowe
    doswiadczenie i bede sie mogl wymadzac na grupie, ze mam porownanie :-)
    Wszedzie trzeba szukac pozytywow :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski