  • Data: 2013-10-27 22:58:08
    Temat: Re: Szukam lustrzanki - prosze o rade.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.V." <s...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ststhhkrws83.dlg@computadora.pl...
> [...]
    >>> błonie. Teraz obraz na wyświetlacz czy do wizjera jest pobierany z

> [...]
    >
    > Szukam czegos co zrobi mi ladne zdjecie, pozwoli zmienic obiektyw, bedzie
    > niedrogie, zrobi filmik, bedzie mialo jakis zoom by fotografowac dziecko
    > wodzie itd z daleka, zrobi mi ladne zdjecie panoramiczne, zasilane bedzie
    > paluszkami lub wytrzymalym akumulatorem i nie przestraszy sie piasku na
    > plazy.
    >
    > Zapraszam zreszta do mojedo ostatniego postu z 16:54:48
    >
    > Tam mozemy podyskutowac co mi potrzeba, a co jest mi zbedne - ja sie po
    > prostu nie znam, dla tego pytam Was, a tutaj zadnych propozycji !

    Ja używam do takich celów SONY H9. Obiektyw ma 15 x zoom optyczny, co do
    większości zastosowań wystarczy. Można przełączyc go na manualne ustawienia
    i w zasadzie wszystko tym zrobić. Miewałem aparaty z wymiennymi
    obiektywami, ale przeważnie problemem nest taszczenie tego. Ja wyjdzie coś
    niezaplanowanego, trzeba się bawić w wymianę obiektywów. Nie wiem, co tam
    teraz SOY ma na tapecie i jakiego następcę H9, ale moim zdaniem to aparat
    spokojnie nadający się do półprofesjonalnego fotografowania.