  • 1. Data: 2012-06-26 09:02:34
    Temat: Szukam konkretnego zdjęcia
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    szukam (jak dotąd bezskutecznie i już mi oczy wypadają) w sieci tego
    zdjęcia:
    http://agatonstudio.pl/fototapety-na-szafe/1995-foto
    tapeta-naklejka-na-szafe-kolumny.html#

    Chciałbym je kupić w dużym rozmiarze, ale nie jestem w stanie go
    namierzyć na żadnym ze stocków. Czy ktoś miał okazję gdzieś się z tym
    zetknąć? A może istnieje jakaś magiczna wyszukiwarka, która mi to
    znajdzie jak załaduję do niej zdjęcie, którego szukam?

    Tomek

  • 2. Data: 2012-06-26 09:36:50
    Temat: Re: Szukam konkretnego zdjęcia
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Tue, 26 Jun 2012 09:02:34 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > A może istnieje jakaś magiczna wyszukiwarka, która mi to
    > znajdzie jak załaduję do niej zdjęcie, którego szukam?

    Google:
    http://goo.gl/zf8Qw

    lub http://www.tineye.com/
    Są wtyczki dla FF.

    --
    piecia aka dracorp

  • 3. Data: 2012-06-26 09:42:57
    Temat: Re: Szukam konkretnego zdjcia
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "piecia aka dracorp" <i...@w...eu> wrote:

    > Google:
    > http://goo.gl/zf8Qw

    No właśnie. Tak na szybko:

    http://agatonstudio.pl/935-4055-thickbox/fototapety-
    do-restauracji.jpg
    http://agatonstudio.pl/1609-8282-thickbox/obraz-kolu
    mny.jpg
    http://art.widi.pl/img/p/1003-8490-thickbox.jpg
    http://art.widi.pl/img/p/1003-8496-thickbox.jpg

    I podobne w stylu:
    http://img.kotomka.com/kw/praha.nikolaj.ru_2849_1280
    .jpg
    http://www.prague.fm/wp-content/gallery/karlovy-vary
    /vary3.jpg
    http://gallery.hd.org/_exhibits/places-and-sights/_m
    ore2003/_more10/Czech-Republic-Carlsbad-aka-Karlovy-
    Vary-the-Mill-Colonnade-columns-in-perspective-2-SEW
    .jpg

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2012-06-26 11:08:18
    Od: "Stasiek_T" <t...@p...onet.pl>

    http://pl.123rf.com/photo_4378113_kolumnada-w-pradze
    -czechy.html

    Tak na szybko.

  • 5. Data: 2012-06-26 13:53:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-26 09:02, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Witam,
    >
    > szukam (jak dotąd bezskutecznie i już mi oczy wypadają) w sieci tego
> [...]

    http://pl.123rf.com/photo_4378114_kolumnada-w-pradze
    .html

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-06-26 16:48:39

    W dniu 2012-06-26 13:53, quent pisze:
    > http://pl.123rf.com/photo_4378114_kolumnada-w-pradze
    .html

    Dziękuję wszystkim, szczególnie Wam Stasiek_T i quent, dokładnie o to mi
    chodziło.
    PS. Z ciekawości - jak znaleźliście? :-)

    Tomek