  • 11. Data: 2009-05-13 06:56:27
    Temat: Re: Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Arni" <

    > no tak sie wlasnie zastanawiam czy to taki zart wysublimowany czy juz
    > chamstwo zaczyna nam włazic drzwiami i oknami?

    jak wlazic - przeciez chamem sie jest - i nie ma znaczenia o jekiej porze
    dnia czy zycia, niektorym na starosc sie to tylko poglebia:-)

    --
    ania

  • 12. Data: 2009-05-13 07:11:38
    Od: Arni <a...@N...spam>

    ania pisze:
    > Użytkownik "Arni" <

    > jak wlazic - przeciez chamem sie jest - i nie ma znaczenia o jekiej porze
    > dnia czy zycia, niektorym na starosc sie to tylko poglebia:-)

    mnie chodzilo o ogolne zjawisko a nie jednego przedstawiciela

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2009-05-13 08:23:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:
    zbigi pisze:

    Panowie,

    Po pierwsze to ja od zawsze mowilem, ze ja to takim bardziej chujem jestem.

    Po drugie mamy rownouprawnienie.
    Chyba nie uwazacie ze kobiety nie dorownuja mezczyznom albo co ?
    Albo ze nie maja rownych praw w dyskusji ?

    Po trzecie to macie racje ze to nieodpowiednie miejsce, niemniej jednak
    przypominam sobie jak przez mgle ze zaczalem swoj udzial w tym watku od
    wypowiedzi na temat. Reszte to mozna sobie doczytac, kto komu co
    usilowal przekazac.

    Dla mnie EOT, jak kto chce sie rozwinac w tym watku to proponuje priv.

    KJ

  • 14. Data: 2009-05-13 09:10:19
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 12 Maj, 10:08, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Jakies sugestie gdzie maja tego typu kombiki w rozmiarze ok. 50-52?
    Danke za sugestie, temat zamkniety.

    Kupilem Arlen Nessa z ubieglego roku w chrzescijanskiej cenie, troche
    powyzej zakladanego budzetu.
    Ciasny ze ojapierdole. Mam nadzieje, ze sie ulozy - jak twierdza
    sprzedawcy.

    Ogolne wrazenie fajne. Dupa slizga mi sie na kanapie (latwiej
    balansowac w winklach), musze sie od nowa nauczyc jezdzic w korku,
    ciezko sie podrapac po dupie :-). Za to wreszcie protektory mam tam,
    gdzie powinny byc.

    pzdr, dr
    FJR/525

    P.S.
    No i najwazniejsze - wreszcie moge pojechac pod kolumne ;->.

  • 15. Data: 2009-05-13 09:42:23
    Od: "Rafael" <rafal_mazurkiewicz@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > P.S.
    > No i najwazniejsze - wreszcie moge pojechac pod kolumne ;->.

    Kombi Arlen Ness trzypincet, kask SHOEI dwapincet, lans pod kolumna -
    bezcenne :)

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszen, a Bandyta do sprzedania

  • 16. Data: 2009-05-13 10:03:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    doktorski napisał(a):
> [...]
    > balansowac w winklach), musze sie od nowa nauczyc jezdzic w korku,
    > ciezko sie podrapac po dupie :-). Za to wreszcie protektory mam tam,

    No a jak musisz stac (brak wolnych miejsc) w autobusie to idzie trzymac
    gorna porecz, czy tak ciasny, ze musisz sie z boku trzymac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 17. Data: 2009-05-13 10:06:08
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Uzytkownik "doktorski"
    No i najwazniejsze - wreszcie moge pojechac pod kolumne ;->.

    W kombi z zeszlego roku??? Chyba pozamiatac...

  • 18. Data: 2009-05-13 10:22:28
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    doktorski pisze:

    > Kupilem Arlen Nessa z ubieglego roku w chrzescijanskiej cenie

    tzn...?

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-05-13 10:35:04
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 12:03, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > No a jak musisz stac (brak wolnych miejsc) w autobusie to idzie trzymac
    > gorna porecz, czy tak ciasny, ze musisz sie z boku trzymac?
    Tak ciasny, ze nie jestem w stanie wejsc po schodkach do autobusu.

    Tytus:
    >W kombi z zeszlego roku??? Chyba pozamiatac...
    Nie inaczej. Przede mna jeszcze zmiana kasku, rekawic, butow i
    dryndy :). Dopiero wtedy moglbym do panow motonitow zagadnac a i tak
    pewnie uslyszalbym uprzejme "spie*dalaj leszczu" :).

    PJ:
    >tzn...?
    2,8kpln

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 20. Data: 2009-05-13 10:52:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    doktorski napisał(a):
    > Tak ciasny, ze nie jestem w stanie wejsc po schodkach do autobusu.

    nie macie niskopodlogowcow?
    a cena w kosmos wysoka, mialbys za to ze 100 kpl. dresow

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki