  • 31. Data: 2009-05-13 12:57:39
    Temat: Re: Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

  • 32. Data: 2009-05-13 13:08:51
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    http://www.foto-spider.pl
    RF900RS2

  • 33. Data: 2009-05-13 13:20:25
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Arni pisze:
    > zbigi pisze:
    >
    > Po pierwsze to ja od zawsze mowilem, ze ja to takim bardziej chujem jestem.

    Mozna se byc chujem, ale nie nalezy rownac poziomu w dol. Wszak dobrze
    wiesz, ze wulgaryzmow nalezy uzywac swiadomie i z pelnym uzasadnieniem.
    Tu moze i miales uzasadnienie ale dla postronnych czytaczy bylo ono
    nieczytelne. Ergo nieuzasadnione.

    > Po drugie mamy rownouprawnienie.
    > Chyba nie uwazacie ze kobiety nie dorownuja mezczyznom albo co ?

    A mnie to wali, czy baba, czy chlop. Brak czytelnego uzasadnienia.

    > Dla mnie EOT, jak kto chce sie rozwinac w tym watku to proponuje priv.

    Juzem powiedzial, co mnie zabolalo, wiec zgadzam sie na twoj EOT. :)

  • 34. Data: 2009-05-13 22:41:24
    Od: marider <m...@g...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** Uzytkownik "doktorski"
    > No i najwazniejsze - wreszcie moge pojechac pod kolumne ;->.
    >
    > W kombi z zeszlego roku??? Chyba pozamiatac...

    ROTFL.

    Pzdr
    PS: opisz za jakis czas wrazenia jak sie w tymto lata. Moze komus sie
    przyda :)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)