  • 21. Data: 2009-05-13 10:55:17
    Temat: Re: Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"

    > a cena w kosmos wysoka, mialbys za to ze 100 kpl. dresow

    widac ze nie masz motocykla sportowego, a co za tym idzie nie ubierasz sie
    sportowo, za to mialby kilka dresow

    --
    ania

  • 22. Data: 2009-05-13 10:57:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a cena w kosmos wysoka, mialbys za to ze 100 kpl. dresow

    Ja tam dresu tanszego niz 250 pln nie uznaje... Zreszta podobno te
    tansze sa nic niewarte. Dobry dres musi kosztowac minimum 250 zeta i ch..

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-05-13 11:02:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Ja tam dresu tanszego niz 250 pln nie uznaje... Zreszta podobno te
    > tansze sa nic niewarte. Dobry dres musi kosztowac minimum 250 zeta i ch..

    no no, też tak mam. jak bilet kosztuje mniej niż 2,80pln, to nie wsiadam
    do tego Ikarusa. nie stać mnie na tanie latanie.

    --
    gildor
    9'99

  • 24. Data: 2009-05-13 11:03:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"
    >
    > widac ze nie masz motocykla sportowego, a co za tym idzie nie ubierasz sie
    > sportowo, za to mialby kilka dresow

    alesz zniewaga. no no no.

    --
    gildor
    9'99

  • 25. Data: 2009-05-13 11:16:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    doktorski pisze:

    > PJ:
    > 2,8kpln

    a jaki model? bo u nasz dainese flankera za tyle samo mogie nabyc (jak
    sie kasa znajdzie.. :-[ )

    --

    pozdr
    pj

  • 26. Data: 2009-05-13 11:25:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 13:16, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > a jaki model?
    LS2-4292, OIDP.

    Amil:
    >nie macie niskopodlogowcow?
    Nie wiem, nie uzywam :).

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 27. Data: 2009-05-13 11:34:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

    > LS2-4292, OIDP.

    Kup od razu krem czy inne mleczko do czyszczenia skor, biale wstawki
    szybko sie brudza, a kolumna ma swoje standardy, rozumiesz...

    KJ

  • 28. Data: 2009-05-13 11:53:09
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 13:34, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Kup od razu krem czy inne mleczko do czyszczenia skor, biale wstawki
    > szybko sie brudza,
    Dostalem w cenie, a co!

    >a kolumna ma swoje standardy, rozumiesz...
    Nie bylem to nie wiedzialem. Dzienks za rade. :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 29. Data: 2009-05-13 12:08:16
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik "(pj)" napisal :

    > tzn...?

    No jak to ? Zwykla chrzescijanska cena. Pokazali mu metke, a on na to:
    "jezus maria, rany boskie !".
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 30. Data: 2009-05-13 12:18:03
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "doktorski" <d...@g...com> wrote

    > Ciasny ze ojapierdole. Mam nadzieje, ze sie ulozy - jak twierdza
    > sprzedawcy.

    Znajac zycie sie nie ulozy, jak nie masz nasaczonego
    jakims cudownym impregnatem to spirytus pomoze.
    Nie, nie doustnie. Taki patent na zbyt ciasne glany
    dzialal po nasaczeniu salicylowym i wlozeniu
    w prawidla sie rozciagaly.

    > Ogolne wrazenie fajne. Dupa slizga mi sie na kanapie (latwiej
    > balansowac w winklach), musze sie od nowa nauczyc jezdzic w korku,
    > ciezko sie podrapac po dupie

    Najgorsze jest to, ze jak sie juz przyzwyczaisz i
    przejedziesz sie (o zgrozo!!!) w zwyklych portkach
    to bedziesz sie czul jakbys jechal sote.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)