  • 1. Data: 2009-05-12 05:22:11
    Temat: Kaski NAXA - jak oceniacie
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
    http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

    Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

  • 2. Data: 2009-05-12 06:19:56
    Temat: Re: Kaski NAXA - jak oceniacie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Marcin Narzynski napisał(a):
    > Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
    > http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

    Macalem na ostatnim bajzlu

    > Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

    Adekwatnie :)

  • 3. Data: 2009-05-12 07:00:32
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    hmm... kaski naxa... sam taki kupilem z wizjerem za 340zl. wygodny ale
    wietrzny, dobry idealny na skuter.

  • 4. Data: 2009-05-12 07:12:11
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Marcin Narzynski <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał(a):

    > Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
    > http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets
    >
    > Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

    Mam Ci ja taki garnuszek, model F1, albo jakiś ciut starszy, ale podobny i w
    nim latam codziennie.

    Po zmianie ze zużytego starego Caberga jest bardzo OK.
    Kupiłem przezroczystą szybę, bo oryginał był ciemny, dostałem nosek,
    deflektor i pokrowiec.

    Wady - cieżki, paruje dosyć mocno, po ponad roku latania przedni plastik
    nawiewu gdzieś sie wyłamał i trza go co jakis czas poprawiać ręcznie. No i
    zatrzask zapinający nie zawsze łatwo i intuicyjnie sie odpina. To uważam za
    największa niedoróbkę.

    Zalety - cichy, wyjmowane boczki i tylko boczki. No i niezparzeczalnie cena.
    Szyba dosc odporna na rysy (kilka razu zdarzyło sie go upuścić). Dosyć dobra
    aerodynamika (ale też mam szybę turystyczną, nie wiem jak to by było na
    sporcie).

    Uwagi - dziwna rozmiarówka - Caberga miałem M-kę, a tu po dosłownie
    niewielkich początkowych trudach noszę S-kę, a łeb mam raczej normalny, nie
    jakis mikro.
    Po wizycie na bajzlu, jak zobaczyłem ilosc ludzi oblegająca ich stanowisko,
    to pomyślałem sobie, że ktoś niezły interes na tym zrobił, wchodząć na rynek
    z tymi skorupami :)

    Jak dla mnie w tej cenie bardzo dobra alternatywa.
    Pzdr,
    Radek

  • 5. Data: 2009-05-12 07:58:16
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote

    > Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

    Chinszczyzna, ale przynajmniej wyglada
    na dosc dobrze wykonana. Co do samej skorupy
    obawiam sie ze nie znajdziesz danych.
    Atest ma wiec zdaje sie ze cos tam chroni.
    Mysle ze cena jest po prostu adekwatna do jakosci.
    Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
    kocham moja dziewczyne.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-05-12 07:59:29
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    moge potwierdzic
    że szybki faktycznie mało sie rysuja tzn. brak najbardziej wkurwiajacych
    drobnych rysek od przecierania szybki rekawica
    huck

  • 7. Data: 2009-05-12 08:02:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
    > kocham moja dziewczyne.

    nierozumiem... ze niby lepiej sie maca baby?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-05-12 08:13:34
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote

    > nierozumiem... ze niby lepiej sie maca baby?

    Jakbym napisal, ze kocham chlopaka, bylo by latwiej?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-05-12 09:27:34
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Atest ma wiec zdaje sie ze cos tam chroni.
    > Mysle ze cena jest po prostu adekwatna do jakosci.
    > Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak

    moze i chinszczyzna, ale robiona u nas ;)

    Kupiłam mojemu młodemu taki na trike i jak do tej pory w nim jezdzi. Ma
    wersje otwarta z duża szyba. Jedyna wada jaka zauwazył jak na razie, to ze
    po poł roku lightowego jezdzenia opuszcza sie o kilka mm blenda. w jego
    przypadku jest to o tyle wkurzajace ze zatrzymuje sie dokładnie na linii
    wzroku.
    Cena jak najbardziej fajna i na pewno wsrod tylko tanich skorup, które
    miałam okacje ogladac, macac i przymierzac wypada najlepiej. Lepiej nawet
    niż louisowe MTR moim zdaniem ( choc i tak to jedna półka).

    Ja przymierzam sie do kupienia szczekowca, bo mój caberg sie juz nieco
    wysłużył.. ale to jak przestane byc bezrobotna ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 10. Data: 2009-05-12 09:53:12
    Od: j...@g...com

    On 12 Maj, 11:27, "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:
    > moze i chinszczyzna, ale robiona u nas ;)

    chyba naklejka...

    On 12 Maj, 09:58, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
    > kocham moja dziewczyne.

    mniej wiecej taka sama mam opinie ;>

    BTW padlo kiedys pytanie, coby zrobic na portalu test porownawczy
    takich najtanszych kaskow - ludzie szukaja jakby tu wydac 1,5zl mniej
    na garnek, non-stop zapytania o cos takiego... odpowiedz naszego szefa
    ekipy testowej byla mniej wiecej "a kto w tym bedzie jezdzil? bo ja
    sie nie odwaze"

    a ze ruch w interesie? wystarczy popatrzec na zapytania ludzi
    wsiadajacych na motocykle: co drugi twierdzi, ze wydawanie paru stowek
    (>5-6) na kask to strata kasy. jak traktuja kask jako obowiazkowa
    fanaberie, to efekty widac w poziomie sprzedazy takiego chlamu
    powtorze: mialem to-to w rekach, razem z identycznymi wyrobami chrl o
    odmiennych naklejkach, i za nic w swiecie nie odwazylbym sie w tym
    jezdzic
    --
    jeszua
    ck krakoff