    Date: Tue, 02 Apr 2013 15:59:13 +0200
    From: "$heikh el $hah" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szukam dobrej klawiatury

    W dniu 2013-04-02 15:19, Kosu pisze:
    > Moje pytanie brzmi: czy używając bezwzrokowo swojej klawy, jesteś
    > w stanie pisać na innych. I czy nie będzie tak, że jak kiedyś ją
    > wymienisz, to będziesz się uczył pisać od zera:).

    Nie sądzę, by ten model miał szybko zniknąć. Był (miałem) i chyba wciąż
    jest w wersji 4000 (na kablu), a jakiś czas temu wprowadzili dokładnie
    to samo (małe poprawki i diodek nie ma, żeby baterii nie żarły) w wersji
    radiowej (7000).
    Ale gdyby zniknął, to pewnie kupiłbym coś pokroju Logitech Wave. Ale na
    pewno nie prostą. Zaś o nauce od zera nie ma mowy. Kwestia
    przyzwyczajenia do nowego układu. Może zajęłoby mi to ze 3 miesiące
    (przy prostej), lecz z pewnością nie lata.
    Programy do nauki bezwzrokowego pisania istnieją, ale stwierdziłem, że
    nie ma to sensu, bo najlepiej nauczyć się pisania na radar (bez
    widoczności). Mnie to długo nie zajęło, bo dużo pisywałem i pisuję.

    --