  • Data: 2013-03-30 16:14:15
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Co oznacza idealne odwzorowanie, gdy wcisnę "na raz" 2 klawisze?
    > (no bo po co od razu szaleć ze wszystkimi). Litery pojawią się
    > w jednym miejscu? :D

    Nie smiej sie - to jest prawdziwy problem
    (+ jest to problem sprzetowy a nie "windowsowy")
    w standardowych klawiaturach.

    Na standardowych klawiaturach nie dzialaja
    kombinacje wielu wciskanych klawiaszy, tzn.:
    wcisniesz np. jakies 4 przyciski naraz
    i trzymajac je wcisniete zaczniesz wciskac inne klawisze.
    Klawiatura nie wysle ich kodu do systemu -
    - bedzie tak jakbys ich w ogole nie wcisnal.

    Nawet kiedys na jakiejs taniej klawie mialem tak,
    ze jak wcisnalem 2-3 przyciski, to nie dzialaly mi
    niektore (albo pozostale?) wciskane klawisze.
    Bylo to bardzo wkurzajace.