  • 21. Data: 2009-09-21 16:15:07
    Temat: Re: Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h93ea6$3ht$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A dziekuje, dziekuje.

    > Rozkosz trzeba sobie dozowac, zeby nie zwariowac z radosci/przyjemnosci.

    > No przydaly sie, bo na tych Drutkowych skroconych to jakos za blisko mi do
    > gleby bylo;)

    u kurwa jakie śmieszne te dialogi

  • 22. Data: 2009-09-21 22:40:08
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KLOSZ"

    > Aha.... zrozumialem w czym rzecz. OK. Nadinterpretacja, ale ok, mozna bylo
    > to tak zrozumiec.

    aha - tzn, ze pchales te 10 km? no to w sumie nie lzej bylo isc na nogach,
    bez kasku i gimnastyki porannej?
    a tak sobie pytam, zeby nie bylo ze "nadinterpretuje"

    --
    ania

  • 23. Data: 2009-09-21 22:46:56
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "gildor"

    > to tylko na itepe itede, bo na torze też Ci się przydadza te killery.

    ale na torze ma mniejsze szanse na budzenie cudzych dzieci (chociaz wladze
    toru staraja sie dbac o pobliskie dzieciaki), czy tam ploszenie, tylko od
    kiedy to wyploch moze cos ploszyc?

    --
    ania

  • 24. Data: 2009-09-22 06:18:59
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ"

    > aha - tzn, ze pchales te 10 km? no to w sumie nie lzej bylo isc na nogach,
    > bez kasku i gimnastyki porannej?
    > a tak sobie pytam, zeby nie bylo ze "nadinterpretuje"

    Aha, czyli wyobraznia kobiety nieprzenikniona jest. ;) Tak, znow
    nadinterpretujesz.
    Mnie sie juz nie chce..., a Tobie Aniu?

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 25. Data: 2009-09-22 07:03:14
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KLOSZ"

    > Mnie sie juz nie chce..., a Tobie Aniu?

    a mi sie chce, ale to pewnie kwestia wieku i dzisiaj tez bede jezdzic i nie
    bede nikogo budzic, moze rozwiazaniem byloby jezdzenie wtedy kiedy ci
    dziecko nie spi

    --
    ania