  • 1. Data: 2009-09-18 20:45:26
    Temat: Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Witka,
    jak w temacie. Moze sie komus walaja niepotrzebne po garazu dwie sztuki
    i mialby ochote sprzedac za jakas rozsadna kwote?
    To co rozszyfrowal w jednym z okolicznych watkow Kuczu burczy nieco za
    glosno chwilami i chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo
    troche ciszej.

    Zdrowko
    --
    Hunda CB 750 SF '00 to byl dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly
    rocznik....

  • 2. Data: 2009-09-18 21:11:26
    Temat: Re: Szukam dbKillerow do owalnych LeoVince SBK
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    KLOSZ pisze:
    > chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo
    > troche ciszej.

    a co? diagnosta nie puscil?

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-09-19 04:32:59
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > a co? diagnosta nie puscil?

    Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie
    chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos
    przy dluzszej jezdzie mi i plecakowi w kasku rezonuje i moze byc lekko
    meczace.
    Zadnych sensacji tu nie ma, ot chce miec wybor kiedy jest glosno a kiedy
    jest cicho ;)

    Zdrowko

  • 4. Data: 2009-09-19 18:07:45
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    KLOSZ wrote:
> [...]
    > To co rozszyfrowal w jednym z okolicznych watkow Kuczu burczy nieco za
    > glosno chwilami i chetnie bym sobie czyms czasem przytkal, zeby bylo

    Gratulacje. I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz
    rozkoszuj ;) Dogbones musza wystarczyc.

    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-09-19 20:07:51
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Gratulacje.

    A dziekuje, dziekuje.

    > I tak kupiles njacichsza jego padake wiec nie marudz lecz
    > rozkoszuj ;)

    Rozkosz trzeba sobie dozowac, zeby nie zwariowac z radosci/przyjemnosci.

    > Dogbones musza wystarczyc.

    No przydaly sie, bo na tych Drutkowych skroconych to jakos za blisko mi
    do gleby bylo;)

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....

  • 6. Data: 2009-09-21 06:06:50
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KLOSZ"

    > Nie, to nie to. Wyjazd z garazu mam pod oknami sypialni dzieciaka i nie
    > chce mi sie pchac dryndy co rano, zeby go nie obudzic. Poza tym jakos

    tekst swietny - swojego budzic to nie, ale obce? eee tam, kto sie tym bedzie
    przejmowal

    --
    ania

  • 7. Data: 2009-09-21 07:57:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ania" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KLOSZ"

    > tekst swietny - swojego budzic to nie, ale obce? eee tam, kto sie
    > tym bedzie przejmowal

    Ale nie napisał, że swojego.
    Za to napisał, że mu to przeszkadza, bo we łbie huczy. Nie czepiajcie
    się, towarzyszko.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 8. Data: 2009-09-21 08:47:41
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ"

    > tekst swietny - swojego budzic to nie, ale obce? eee tam, kto sie tym bedzie
    > przejmowal

    Tej, Ania, a z czego wyczytalas, ze chce obce dzieciaki budzic? Chyba
    jakis czepiacz i szukacz miedzywierszowy Ci sie zalaczyl.
    Zabieraj patyczek i nie dlub w tym mrowisku, bo tu mrowek juz dawno nie
    ma ;-)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 9. Data: 2009-09-21 09:01:25
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KLOSZ"

    > Tej, Ania, a z czego wyczytalas, ze chce obce dzieciaki budzic? Chyba
    > jakis czepiacz i szukacz miedzywierszowy Ci sie zalaczyl.

    a tak, bo argument, zeby wlasnego dzieciaka nie budzic, nie jest madry,
    biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te
    10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

    > Zabieraj patyczek i nie dlub w tym mrowisku, bo tu mrowek juz dawno nie ma
    > ;-)

    a ty podlub glebiej w nosie, to moze te inne dzieciaki tez stamtad
    wyciagniesz

    ps
    infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta?
    jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

    --
    ania

  • 10. Data: 2009-09-21 09:29:10
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 11:01, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
> [...]
    > biorac pod uwage, ze przez nastepne 10 km masz w nosie innych, chyba, ze te
    > 10 km jedziesz polami (w sumie tez nie bardzo, bo ploszysz zwierzaki)

    polami? FJR? czarną? w sumie kocyk mówił, że się da, ale nie mówił, że
    to miłe.

> [...]
    > infantylne argumenty to mozna zrozumiec w mailach dziewczyn, ale faceta?
    > jeszcze na takim motocyklu? z takim wydechem? eeee nie pasuje

    nie? Drutek oddał bo za duży dla małego. to oddał. może on bardziej
    pasuje?

    - gildor