  • Data: 2014-07-18 13:55:32
    Temat: Re: Szukam benchmarków
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ztcw wlasciwie nigdy nie daja rady, z drugiej strony ztcw to co mozna ugrac takimi
    optymalizacjami to jest czynnik rzedu 2X

    (i to moze predzej dla skladanej optymalizacji tj redukowaniu i profilowaniu w c
    (ktore tez jest bardzo pracochlonne ) + przepisywanie w asmie, niz dla pojedyńczej
    (choc moze jestem tu nieco zbyt pesymistyczny i przydobrej znajomosci asma moglo by
    to byc moze nieco wiecej, ale rzad przyspieszenia jaki mozna tu osiagnac to mz jest
    'w granicach' 2X)

    nie sa to dokladne dane ale chodzi mi z grubsza o rząd,
    (nie jest to wiec tyle ile zdarzalo sie osiagac
    optymalizujac kod bcc32 gdzie to przyspieszenie
    to zdarzalo sie byc np 15X)