  • Data: 2014-12-17 10:11:45
    Temat: Re: Szukam benchmarków
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 17, 2014 9:40:17 AM UTC+1, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Czyli zmiana algorytmu - bo masz dane zbuforowane i z nich korzystasz, a
    > nie wyliczasz na bieżąco, to tak jakbyś pisał, że rendering trwa dłużej
    > niż wyświetlenie wyrenderowanej bitmapy.
    Moze chodziło o to, że zmiana na buforowane wyniki była dokonana
    jeszcze w C/C++ :D

    > Bo kompilator nie napisze za ciebie programu
    Moim zdaniem, dobry kompilator, powinien trochę zmieniać algorytm.
    Nie mogę pojąć dlaczego niektóre wersje kompilatorów generują
    gorszy kod dla tablic niż wskaźników. Ostatnio Bartek mierzył, nie
    wiem czy pamiętacie.