  • Data: 2011-07-22 21:56:09
    Temat: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 21:42, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:
    > Ta średnia jest OK. (104 km/h) co do spalania nadal mam watpliwości - ale
    > w śr. 120 km/h i 5,8 nie uwierzę :-)

    Niby dlaczego? Od kiedy mamy Schengen i autostradę do granicy, nie
    udało mi się zejść poniżej średniej 110 km/h,
    ze spalaniem było różnie bo to i korki z remontami, zajechane opony
    czy coś innego. Teraz leci się praktycznie bez przeszkód, hamulca
    używa się raz na pół godziny, opony energy saver psiknięte na 3 bary,
    cały złom regularnie serwisowany. Myślę, że spokojnie można by zejść
    niżej, ale czasami żeby nie przysypiać to przepalam maszynerię przez
    parę minut :>

    Pzdr.
    L.