  • Data: 2011-07-23 09:42:56
    Temat: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-07-2011 o 23:07:22 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Dlaczego ?
    > U mnie ekonomiczna prędkość to 100-115 km/h , i schodzę wtedy poniżej
    > 5,5 litra (wg komputra). Jeśli średnią taką utrzyma się równą jazdą -
    > spalanie jak najbardziej OK. W beemce trzymałem spalanie 7 liter jadąc
    > "ekonomicznie" 140 km/h. A to 2,5 litra było zazwyczaj z zapiętą klimą
    > (dopóki była) i automatem. Prędkości "około 100" w większości aut są
    > zajebiście ekonomiczne.

    Ale autor nie mówi o ekonomicznej prędkości 110 -120 km/h i spalaniu 5,8 -
    mówi, że przy ŚREDNIEJ z całej trasy (850km) wynoszącej 120 km/h - ma
    spalnie 5,8l/100. Trudno mi uwierzyć, żę na zatłoczonych autostradach
    niemieckich, ze sporą liczbą remontów i ograniczeń do 80 km/h i 120 km/h
    jest w stanie utrzymać taką wysoką średnią mając ustawione na tempomacie
    tylko 140 km/h.

    Pzdr
    TG