  • 1. Data: 2012-02-24 21:40:51
    Temat: Szrot
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Przeglądając fotki na komórce znalazłem zdjęcia, które jakiś miesiąc temu
    zrobiłem podczas jazdy.
    http://w242.wrzuta.pl/obraz/powieksz/9jyhcoMijbD
    http://w242.wrzuta.pl/obraz/powieksz/1SqgZVKEtR3

    Kuźwa, jak pomyślę, że to być może już gdzieś po kraju jeździ, to mnie aż
    coś skreca.
    "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w
    niedzielę do kościoła jeździł".

  • 2. Data: 2012-02-24 21:46:04
    Temat: Re: Szrot
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Wyobraźnia dobra rzecz.
    Tylko jak człowiek czasem się męczy!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2012-02-24 21:55:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-24 21:40, frank drebin pisze:
> [...]
    > aż coś skreca.
    > "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w

    Skąd pewność, że to miało być pospawane. Może koleś swoje auto pociął i
    na złom wiózł. Wygląda na kompletne w 3 kawałkach. Ktoś jak miałby auto
    do naprawy nie wiózłby drugiego kompletnego w puzlach.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-02-24 22:04:33
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > Skąd pewność, że to miało być pospawane. Może koleś swoje auto pociął
    > i na złom wiózł. Wygląda na kompletne w 3 kawałkach. Ktoś jak miałby
    > auto do naprawy nie wiózłby drugiego kompletnego w puzlach.
    jasne, nie bardzo tylko wiem, po co zadawać sobie trud cięcia

  • 5. Data: 2012-02-24 22:05:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-24 22:04, frank drebin pisze:

    > jasne, nie bardzo tylko wiem, po co zadawać sobie trud cięcia

    Łatwiej załadować, może jakieś prywatne powody. Też bym pociął jakbym
    musiał ręcznie te padło załadować

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-02-24 22:41:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-02-2012 21:40, frank drebin pisze:
    > "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w
    > niedzielę do kościoła jeździł".

    ROTFL na prawdę pomyślałeś, że ktoś to będzie składał? Powiedz że
    żartowałeś.

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 7. Data: 2012-02-25 10:57:25
    Od: Jumal <j...@w...pl>

    On 24/02/2012 21:41, DoQ wrote:

    > ROTFL na prawdę pomyślałeś, że ktoś to będzie składał? Powiedz że
    > żartowałeś.

    Kawał mi się przypomniał :) "Te puzzle są za łatwe. - To se pan kup kilo
    bułki tartej i rogala poskładaj :) "

    Jumal

  • 8. Data: 2012-02-25 12:37:40
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    DoQ wrote:

    > ROTFL na prawdę pomyślałeś, że ktoś to będzie składał? Powiedz że
    > żartowałeś.

    Primo, nie pisałem, że ktoś to wszystko razem złoży w jeden samochód.
    Secundo, zapytaj blacharza co to jest "ćwiartka samochodu" i co można z tym
    zrobić

  • 9. Data: 2012-02-25 13:06:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-02-2012 12:37, frank drebin pisze:

    > Primo, nie pisałem, że ktoś to wszystko razem złoży w jeden samochód.
    > Secundo, zapytaj blacharza co to jest "ćwiartka samochodu" i co można z
    > tym zrobić

    A ty pytałeś już blacharza co można zrobić z ćwiartką samochodu, którego
    wartość oscyluje w okolicach 1500PLN?

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 10. Data: 2012-02-25 13:58:00
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > coś skreca.
    > "Nufka funkiel, nie śmigana, prosto od dziadka-lekarza który nią tylko w

    Tu masz niezłą sztukę:

    http://kwejk.pl/obrazek/958267/dla,majsterkowicza.ht
    ml

    ale uczciwie nie gwarantują, że będzie prosto jeździć...

    W.