  • 11. Data: 2003-08-25 19:51:28
    Temat: Re: Szpieg w Każdym Domu
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Savitch <t...@p...onet.pl> wrote:

    > CIA to znam - Centrum Informacji Aferalnej taty Leppera.. ale FBI? Coś
    > nowego? ;)
    Zawsze mnie zastanaowiało. Tam się do tego CIA dzowni i pyta:
    - przepraszam, czy dzisiaj są jakieś nowe afery?

    Czy nie? Czy się dzowni i mówi:
    - zgłaszam aferę... (...)

    Są jakieś nagrody? Można zamówić serwis? SMSem? Mają oni swoją
    stronę w Internecie? Ktoś wie? ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2003-08-30 00:17:41
    Od: "Jacek" <n...@p...onet.pl>

    > Czas edukowac znajomych, jak sie instaluje PGP.

    bedzie zakazane kodowanie mejli

  • 13. Data: 2003-08-30 11:09:02
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bioed3$8u3$02$1@news.t-online.com>
    Jacek napisał(a):
    > bedzie zakazane kodowanie mejli
    A, to już jest dozwolone? :-)

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 14. Data: 2003-08-30 12:58:52
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Jacek <n...@p...onet.pl> wrote:

    > bedzie zakazane kodowanie mejli
    STARTTLS dla SMTP też zabronią?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 15. Data: 2003-08-30 15:36:21
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> napisał(a):

    > STARTTLS dla SMTP też zabronią?

    albo wysylania zalacznikow? a przeciez zalacznik moze juz byc plikiem
    zaszyfrowanym pgp, prawda? :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 16. Data: 2003-08-30 19:59:20
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl> writes:

    > W artykule <bioed3$8u3$02$1@news.t-online.com>
    > A, to już jest dozwolone? :-)

    A było zabronione?

    Alex

  • 17. Data: 2003-09-06 16:11:46
    Temat: Re: Szpieg w Ka?dym Domu
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@d...spam>

    In article <bib84c$306$1@nemesis.news.tpi.pl>, Przemyslaw Popielarski wrote:

    > "..._Kazdy_, kto udostepnia" ...na zewnatrz i to legalnie (znaczy umowa,
    > faktury etc.).

    A jak masz serwer niekomercyjny to jest nielegalny ?

    --
    Jarek
    e-mail: js_news monkey monolit.polfurs.org

  • 18. Data: 2003-09-07 09:19:51
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Jaroslaw Sakowski wrote:

    > A jak masz serwer niekomercyjny to jest nielegalny ?

    Nie, to modl sie, zeby Ci US nie wycenil tej Twojej darmowej uslugi zgodnie
    z porownywalna powszechna usluga na rynku (vide wycenianie Linuksa powolujac
    sie na cene Windows).

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 19. Data: 2003-09-07 11:48:08
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bjdrbu$aiq$4@nemesis.news.tpi.pl> Przemyslaw Popielarski napisał(a):
    > (vide wycenianie Linuksa powolujac
    > sie na cene Windows).

    a gdzie to mozna "uvidec", bo na pl*prawo szukano choc _jednego_, kto za
    "cos takiego" zaplacil i nikt sie nie zglosil.
    pozdrawiam Andrzej

  • 20. Data: 2003-09-07 13:15:24
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@d...spam>

    > Nie, to modl sie, zeby Ci US nie wycenil tej Twojej darmowej uslugi zgodnie

    Byl jakis precedens z wycena Linuxa, jest wypowiedz MF na ten temat
    (zwlaszcza dla licencji GPL i podobnych). Nie widze specjalnie zagrozenia.

    Pytalem sie o legalnosc serwera prywatnego w swietle tej ustawy.
    Jak rozumiem jest legalny ?

    I jak jest w przypadku szkol i urzedow miejskich ?

    ps
    Ta ustawa jest w ogole dziwna, jaka jest roznica pomiedzy
    e-mail a serwantem OpenGL na prywatnym serwerze z prawnego
    punktu widzenia ?