  • 1. Data: 2003-08-21 06:54:48
    Temat: internet satelitarny - jeszcze pytanko
    Od: "kalafior" <k...@M...kalafior.net>

    witam

    zauwazylem dyskusje o dostepie satelitarnym. jak to wyglada w praktyce?
    spodziewam, ze czas reakcji moze byc dosc spory (ktos wspominal o 1000ms)

    ktos slyszal o firmie http://www.kempa-satellite.com/ ?
    ceny maja zblizone do radiowek, na stronie eutelsat sa wymienieni jako
    oficjalny dystrybutor.
    w moim rejonie niestety nie ma zadnej radio linii (tpsy oczywiscie tez),
    wiec moze to jest dobre rozwiazanie.

    kuba

  • 2. Data: 2003-08-26 10:08:10
    Temat: Re: internet satelitarny - jeszcze pytanko
    Od: Radek B <r...@i...pl>

    kalafior pisze:
    >witam
    >
    >zauwazylem dyskusje o dostepie satelitarnym. jak to wyglada w praktyce?
    >spodziewam, ze czas reakcji moze byc dosc spory (ktos wspominal o 1000ms)

    Strony WWW chodzą znośnie, pobieranie plików również, natomiast kazaa
    wcale :). Nie wiem czemu.

    Możesz jeszcze zajrzeć na http://www.awaks.pl. Zadzwonić do nich i
    porozmawiać na temat VSAT.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2003-08-28 08:56:25
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Radek B wrote:

    > Strony WWW chodzą znośnie, pobieranie plików również, natomiast kazaa
    > wcale :). Nie wiem czemu.

    moze biega jakies transparent proxy tudziez dali nielaskawe ACL'ki ;).
    niektorzy oszczednosci pasma szukaja wszedzie.

    --

    **** elmer radi radisson. czlowiek w formie tulei. icq: 3190852 *****
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *

  • 4. Data: 2004-09-05 16:40:06
    Od: s...@o...pl

    > spodziewam, ze czas reakcji moze byc dosc spory (ktos wspominal o 1000ms)

    Tak niestety obecnie z laczami satelitarnymi jest (ze wzgledu na odleglosc
    pomiedzy satelita a punktem naziemnym). Najlepsze usługi ze średnią do 700 ms
    testowalem w firmie Technologie Satelitarne z Warszawy (2 way Eutelsat DSTAR).
    Link jest w Onecie http://katalog.onet.pl/wynwysz.html?qt=%2B+internet+
    %
    2Bsatelitarny+%2Bvsat&fexpected=1

    Maciek

  • 5. Data: 2004-09-05 16:42:27
    Od: s...@o...pl

    poprawny link:

  • 6. Data: 2004-09-05 16:54:21
    Od: "Jaroslaw Berezowski" <j...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Sep 2004 18:42:27 +0200, <s...@o...pl> napisał:

    > http://katalog.onet.pl/wynwysz.html?qt=%2B+internet+
    %2Bsatelitarny+%
    > 2Bvsat&fexpected=1
    Ja w oddziale firmy gdzie pracuje mam od 2 miechow Colisseum Eutelsatu.
    Pingi 750-850ms, parametry trzyma ladnie, o zdalnych sesjach ssh lepiej
    nie myslec :)

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2004-10-13 08:40:20