  • Data: 2009-08-21 19:51:32
    Temat: Re: Szopa schodzi do obory
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 21 sierpnia 2009 21:18, Janko Muzykant wyraził następujacą opinię:

    > Nie. Od lat nie zmieniłem zdania w tej kwestii i nie widzę, by był
    > powód, by go zmienić.

    Trochę jednak odpuściłeś, jak zrozumiałem z listu który zacząłeś tą dyskusję
    ;-)

    > I nie wiem, dlaczego jeśli mam inne zdanie dotyczące sztuki niż Ty, to
    > znaczy że czegoś nie rozumiem.

    Tworzywo ogranicza twórcę z samej definicji sztuki, IMHO sztuka to coś co
    wykracza poza "standard" dla danego tworzywa, coś co zadziwia, jeśli ktoś
    uważa że ogranicza go jedynie jego własna wyobraźnia to ... no cóż, chyba
    nie jest twórcą przez "duże T" :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --