  • 81. Data: 2014-08-29 20:19:17
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez o dpowiedzi - rozmowa z telemarketer em
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:ltqf7l$qrp$2@dont-email.me...

    > Czyli jest to samo co z T-Mobile w usiech: mala siec swoja i roaming
    > telefoniczny w sieciach konkurencji oblozony jakimis warunkami ale
    > internet
    > jakis kulawy i bezuzyteczny w praktyce.
    > I to sie odbija negatywnie na rynkowej wartosci takiej oferty.

    Nie wiem o jaki kraju pisze Titus, ale w Polsce roaming Playa działa bez
    zastrzeżeń, Internet tez bez problemu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 82. Data: 2014-08-29 20:42:59
    Od: pol189 <t...@t...pl>

    W dniu 29.08.2014 o 15:52, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > na te 3 numery plus dodatkowa karta 0,5GB do internetu plus 2000 minut
    > odbieranych w roamingu UE. Umowa na 24 miesiące, pierwsze 6 miesięcy net
    > bez limitu jeśli masz zasięg LTE. Plus abonament za 0PLN przez pierwsze
    > 6 miesięcy. Wychodzi w sumie miesięcznie około 116PLN. Kolejna karta
    > 25PLN i wtedy jedyny minus że te 25GB do podziału na 3 a nie na 4. Jak
    > nie potrzebujesz stacjonarek i roamingu to 114,99 na tych samych
    > zasadach. Czyli średnio wychodzi niecałe 90PLN na miesiąc. I nie trzeba
    > dopłacać za to że ma się jakikolwiek smartfon.

    TE 25 GB jest do wykorzystania w roamingu krajowym czy tylko w sieci
    macierzystej PLAY?

  • 83. Data: 2014-08-29 20:58:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5400c3ba$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>,
    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Nie wiem o jaki kraju pisze Titus, ale w Polsce roaming Playa działa bez
    > zastrzeżeń, Internet tez bez problemu.

    Sudan, a konkretnie Nubia, bo w Chartumie (chyba) nie bylo problemu.
    W Polsce tez uwazam, ze jest wielce ok.
    --
    TA

  • 84. Data: 2014-08-29 21:00:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5400c2a5$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>,
    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .atman.pl...

    > Zagraniczny kraj i polski Play i Plus?

    Ojej skrot myslowy.
    Nie moglem sie zalogowac z karty Playa, a z Plusa moglem.
    --
    TA

  • 85. Data: 2014-08-30 13:50:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > Swoja droga, bylem bardzo rozczarowany, gdy w pewnym zagranicznym kraju
    > nie moglem zalogowac sie do playa (do plusa moglem) z braku roamingu...

    A inne sieci mialy ?

    Bo Play jest chyba na tyle dojrzaly, ze umowy roamingowe ma, wiec albo
    kraj bardzo egzotyczny, albo Play nie bardzo dojrzaly, albo nie
    wlaczyles sobie roamingu wcale.

    Teraz mamy chyba swobodny wybor operatora w roamingu, wiec jeszcze
    bardziej wyrownuje.

    J.

  • 86. Data: 2014-08-30 13:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Aug 2014 19:23:38 +0200, yabba napisał(a):
> [...]
    > zasięg będący sumą tych trzech sieci.
    > W zeszłym roku można było logować się do Orange, ale ostatnio chyba kończą z

    Ale t-mobile z Orange buduja wspolna siec, wiec albo sie Play sie do
    niej podlaczy, albo zasieg w T-mobile bedzie malal.
    No chyba ze umowa z T obejmuje tez dostep do sieci T-O.

    J.

  • 87. Data: 2014-08-30 16:26:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1c6hm4ikflps8$.j2pypcgm8voj$.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A inne sieci mialy ?

    ???
    Nie rozumiem pytania.
    Plus dzialal.

    > Bo Play jest chyba na tyle dojrzaly, ze umowy roamingowe ma, wiec albo
    > kraj bardzo egzotyczny, albo Play nie bardzo dojrzaly, albo nie
    > wlaczyles sobie roamingu wcale.
    Roaming byl oczywiscie wlaczony. Bierzesz mnie za debila?

    > Teraz mamy chyba swobodny wybor operatora w roamingu, wiec jeszcze
    > bardziej wyrownuje.
    Chyba tylko w EU.
    --
    TA

  • 88. Data: 2014-09-05 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Też jest 25Gb danych w LTE i 2.5Gb na
    > karte w pozostałych technologiach.

    Ale tu jest 25 (a teraz 30) Gb ogólnie, a przez pierwsze 6 miesiecy LTE bez
    limitu.