eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketeremRe: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f0b22$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f325b$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bvnch7j7u78$.82cqvpk9gtr.dlg@40tude.net>
    <539036a5$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <53903e3f$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <53904c6a$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <5390771b$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <53907b5e$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <53907ec8$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    <53919aa2$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <5391ad6e$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pyta? bez odpowiedzi - rozmowa z
    telemarketerem
    Date: Fri, 6 Jun 2014 15:45:01 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 140606-0, 2014-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <5391c5dd$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.38.193
    X-Trace: 1402062301 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2366 83.29.38.193:28588
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058345
    [ ukryj nagłówki ]


    :
    >> Przecie? wnioski s? proste, nie jeste? klientem kluczowym tylko szarakiem
    >> kt?rego strata /warto??/ jako abonenta dla firmy jest bez znaczenia. Od
    >> zawsze wiadomo, ?e zarabia si? na numerach firmowych, indywidualni
    >> dzisiaj
    >> przy abonamentach po 29.90 i "no limitach" to mizerny zysk.
    >
    > Masz zerowe pojęcie o sprawie. Przy takim podejściu nigdy byś majątku nie
    > zrobił, bo "kto nie szanuje grosza, nie będzie miał złotówki".

    Znać się nie musze, ważne że znam tych co się znają i siedzą u źródła. Ty
    odejdziesz do konkurencji, konkurencja straci klienta który zajmie Twoje
    miejsce. Tak długo jak operator ma dodatni bilans nie będzie miał parcia na
    takich klientów jak Ty którzy z założenia są na nie i oczekują oferty cud.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: