  • 31. Data: 2014-06-28 16:09:35
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 12:19:24 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

    > No nie, jasne, że miała ograniczone pole do manewru, bo np. nie mogła mi
    > dołożyć więcej niż 1 GB do tych dwóch, które są w tym planie.

    A skad wiesz ? Moze mogla ... ale z niej tez dobra negocjatorka :-)

    > Jednak szkoda gdybać; ja nie wiem jak tam mają, wiem tyle, że w jej
    > głosie po zatwierdzeniu przeze mnie ustalonych warunków, pojawiło się
    > zadowolenie.

    "ale *** przerobilam" :-)
    Umowe na pewno masz na 24m, a ten dodatkowy 1GB to co miesiac ?

    No chyba ze i oni maja premie za wyprzedaz niechodliwych modeli Z :-)

    J.

  • 32. Data: 2014-06-28 16:12:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 12:04:04 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
    > Jeśli prędkość już nie wzrośnie, to nie będę płakał - abonament nie
    > poszedł przecież w górę, nie został nawet taki sam, ale obniżony o 30 zł. :)

    Ale to nie przeszkadza ... reklamuj i domagaj sie obnizenia abonamentu
    do polowy do czasu osiagniecia umowionej predkosci :-)

    J.

  • 33. Data: 2014-06-28 17:46:21
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 28-06-2014 16:09, J.F. pisze:
    > A skad wiesz ? Moze mogla ... ale z niej tez dobra negocjatorka:-)

    No nie sądzę, skoro w abonamentach za 130 i 150 zł podstawą też są 2 GB,
    tyle że za kolejne 10 zł (po wykorzystaniu limitu) dają odpowiednio 7 i
    10 GB (a ja mam mieć 3 i w razie czego za 10 zł kolejne 3 GB).

    > "ale *** przerobilam":-)
    > Umowe na pewno masz na 24m, a ten dodatkowy 1GB to co miesiac ?

    Tak. Po prostu zamiast 2 GB mam 3 (najwyraźniej tyle mogą dokładać).

    > No chyba ze i oni maja premie za wyprzedaz niechodliwych modeli Z:-)

    Niechodliwych? No chyba nie. Jedyna możliwość jest taka, że mają wciąż
    duży - większy niż inni operatorzy - zapas tego modelu. Co prawda nie
    miałem jej chyba nawet w ręce, ale patrząc po parametrach i po
    obejrzeniu kilku wideo-recenzji na YT, "zetka" wydaje się być dla mnie
    wprost stworzona. Jedynie lightbara będzie mi brakowało, który w Z2
    powrócił w bardzo przyzwoitej formie (bo w Z1 mniejszy i ciemniejszy).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 34. Data: 2014-06-30 17:24:28
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-06-2014 16:59, ZakonSpirowany pisze:
    > Podsumowując: opłaty sumarycznie w dół o 18 zł, zaś profity mocno na plus.

    No i kurier przywiózł mi dziś papierki do podpisania i pudełko z Xperią.
    Papierków jeszcze nie zdążyłem przestudiować, ale na oko wygląda w
    porządku, natomiast chyba nawet nie będę analizować tych zapisów
    odnośnie rabatów i promocji, tylko poczekam na faktury i jak się kwoty
    będą zgadzać, to super (a jak nie, to ktoś tam straci pracę).

    Na marginesie: ja wiedziałem, że "Zetka" jest duża. Większa od "U".
    Nawet porównanie widziałem na jakiejś stronie, ale jak wziąłem do ręki,
    to pierwsza myśl "to naprawdę służy do dzwonienia?". Ale pozytywnie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 35. Data: 2014-07-01 08:05:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-30 17:24, ZakonSpirowany pisze:
    > Na marginesie: ja wiedziałem, że "Zetka" jest duża. Większa od "U".
    > Nawet porównanie widziałem na jakiejś stronie, ale jak wziąłem do ręki,
    > to pierwsza myśl "to naprawdę służy do dzwonienia?". Ale pozytywnie.

    Dla tego ja czekam na Z3 która ma być mniejsza :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2014-07-01 10:20:45
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-30 17:24, ZakonSpirowany wrote:

> [...]
    > Nawet porównanie widziałem na jakiejś stronie, ale jak wziąłem do ręki,
    > to pierwsza myśl "to naprawdę służy do dzwonienia?". Ale pozytywnie.

    dlatego wybrałem Z1 compact.
    Mniejszy od Z'tek, te same bebechy co Z1 (w testach nawet wychodzi
    szybciej *), za to lepszy ekran, bo IPS od Z2'ki.

    I da sie ten telefon normalnie trzymać w ręce i dzwonić.

    */ Antutu pokazuje wynik testów dla Z1 Compact 34874.
    Przed nim tylko HTC One(M8) - 35244 oraz SamsungGalaxy S5 - 35046.
    Xperia Z1 to 33586.

  • 37. Data: 2014-07-01 10:22:45
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-30 17:24, ZakonSpirowany wrote:

> [...]

    */ Antutu pokazuje wynik testów dla Z1 Compact 34874.
    Przed nim tylko HTC One(M8) = 35244 oraz SamsungGalaxy S5 = 35046.
    Xperia Z1 = 33586.
    Xperia Z = 20766

  • 38. Data: 2014-07-01 11:31:21
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 08:05, Chris pisze:

    > Dla tego ja czekam na Z3 która ma być mniejsza :)

    Ja chciałem większy ekran, bo na Xperii U używanie przeglądarki było na
    tyle uciążliwe, że odpalałem ją tylko w ostateczności. No i do pisania
    SMS-ów musiałem sobie zmieniać orientację ekranu na poziomą, bo inaczej
    pisało się źle, a wcale nie mam dłoni drwala.
    Teraz tylko nie wiem jak mam nosić tę Zetkę. W wewnętrznej kieszeni
    marynarki daje radę, ale nie w każdej marynarce taką mam, no i nie
    zawsze zakładam marynarkę...

    Jednak bardziej mnie zastanawia, kto kupuje Nokię 1320?
    http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z_id753
    9/size/Nokia-Lumia-1320/phones/8165#/phones/Sony-Xpe
    ria-Z_id7539/size/Nokia-Lumia-1320,Sony-Xperia-U/pho
    nes/8165,6966

    lub: http://kut.as/xperie-vs-lumia

    Xperii U nie sprzedaję, bo w sumie nie mam zapasowego, uczciwego
    telefonu. Poza tym lekka nerwica mi zabrania (na biurku mam 2 laptopy
    toshiba, dwie drukarki epson, a od wczoraj dwie xperie, hehe).

    Moim zdaniem wielkości ekranu roboczego w Zetce nie powinni już
    zmieniać, natomiast gdyby się ją dało okroić o powierzchnię obudowy,
    byłaby idealna. No ale gdzieś ta kamera, głośnik, diody muszą być...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 39. Data: 2014-07-01 11:39:26
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 10:22, AL pisze:
    > dlatego wybrałem Z1 compact.

    Tak, sprawia wrażenie złotego środka:
    http://kut.as/xperia-z-z1compact-u

    > I da sie ten telefon normalnie trzymać w ręce i dzwonić.

    Trzymanie w łapie nie sprawia mi problemów, z dzwonieniem też żadnych
    nie przewiduję. Mnie głównie chodzi o mobilność. Xperię U brałem,
    wsadzałem w prawą kieszeń spodni, w lewą portfel, w jakąś trzecią klucze
    i to wszystko w temacie 'logistyki'. A na ten moment widzę ją tylko w
    kieszeniach marynarki, bo przecież na te w koszulach jest za duża.

    --

  • 40. Data: 2014-07-01 11:58:33
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-07-01 o 11:39, ZakonSpirowany pisze:

> [...]
    > i to wszystko w temacie 'logistyki'. A na ten moment widzę ją tylko w
    > kieszeniach marynarki, bo przecież na te w koszulach jest za duża.

    A nie myślałeś o kaburze na pasek?

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania