  • 1. Data: 2014-06-26 09:17:06
    Temat: co sądzicie o ... ?`
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad zmianą telefonu i spodobał mi się LG F70, (
    http://www.telepolis.pl/telefony/lg-f70,4,2,2489.htm
    l ) trochę duży jak na
    moje potrzeby i przyzwyczajenia wcześniej zastanawiałem się nad LG Optimus
    L7II ( http://www.telepolis.pl/telefony/lg-optimus-l7-ii,4,
    2,2345.html )

    Telefon ma służyć głównie do swojej podstawowej funkcji czy wykonywania
    połączeń i sms. Czasem GPS i internet poza domem. Kilka zdjęć czasem też
    zrobię.
    Co poradzicie ?

    Za porady jak nie ma min 3 GB pamięci to nie warto brać dziękuje.

  • 2. Data: 2014-06-26 10:11:52
    Temat: Re: co sądzicie o ... ?`
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-06-26 09:17, mz wrote:
> [...]
    > zrobię.
    > Co poradzicie ?
    >
    > Za porady jak nie ma min 3 GB pamięci to nie warto brać dziękuje.

    Rozwazales telefon z Windows Phone? Do opisanych prze Ciebie zastosowan
    wydaje sie bardzo dobry. Kupujac obecny na rynku model mozesz oczekiwac
    2-3 letniego wsparcia (MS chyba deklarowal 3 lata od momentu pojawienia
    sie telefonu na rynku).
    Ten jest ciekawy wizualnie, ma dobry aparat i mocne jak na WP komponenty
    i co wazne nie jest dachowka jak zdecydowana wiekszosc nowych
    gornopolkowych androidow oraz np nowa Nokia 930.
    O tym telefonie pisze: http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_925-5451.php
    Zanim jednak zdecydujesz sie na zakup, poszukaj o nim opinii w sieci,
    znajomy ktory posiada ten model wspominal o wystepujacych czasem
    problemach z drainowaniem baterii, ale byc moze to przypadlosc
    konkretnego egzemplarza.

  • 3. Data: 2014-06-26 10:20:01
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 09:17:06 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    >
    > Telefon ma służyć głównie do swojej podstawowej funkcji czy wykonywania
    > połączeń i sms. Czasem GPS i internet poza domem. Kilka zdjęć czasem też

    jesli te deklarowane zastosowania sa prawdziwe to oba dadzą rade.
    Ale jeśli jednak zaczniesz intensywniej wykorzystywać możliwości telefonu
    i systemu, zaczniesz instalować różne usługi, aplikacje, komunikatory ec
    ect to ez 3gb ramu sie nie obejdzie :)
    Ale powazniej - 4 rdzenie i 1 gb ramu jest już w miarę ok, ale przy
    intensywnym korzystaniu po jakimś czasie i tak już może zacząć zamulać.
    Tak po prostu jest.

  • 4. Data: 2014-06-26 10:27:38
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...com>

    > Co poradzicie ?

    Wszystko zależy od tego, co ma u Ciebie większy priorytet:
    internet czy czas rozmów/czuwania?
    Dla LTE wziąłbym F70.
    Tym bardziej, że ma też więcej RAM i pamięci wbudowanej.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2014-06-26 20:48:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 09:17:06 UTC+2 użytkownik mz napisał:

    > Za porady jak nie ma min 3 GB pami�ci to nie warto bra� dzi�kuje.

    Czy to twoj pierwszy smartfon? Co miales poprzednio i jak dlugo?
    masz pakiet internetowy w abonamencie?

    LG F70 bylby lepszym wyborem - ma kitekat i lepsze bebechy, Choc daje to tez wade -
    nie zainstalujesz aplikacji na pamieci zewnetrznej.

    Syn ma LG G2 mini i jest zadowolony

    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/8019/8085/0/0/

  • 6. Data: 2014-06-26 22:42:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-26 09:17, mz pisze:
> [...]
    > zrobię.
    > Co poradzicie ?
    >
    > Za porady jak nie ma min 3 GB pamięci to nie warto brać dziękuje.

    Trzeba sobie kupić kartę pamięci i na niej trzymać zdjęcia, muzykę itp,
    Karta pamięci jest traktowana jak dysk.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-06-26 23:02:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    l ) trochę duży jak na
    > moje potrzeby i przyzwyczajenia wcześniej zastanawiałem się nad LG Optimus

    Polecam ten:
    http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-phone/mobi
    le-phones/smartphone/GT-S7580ZKAXEO?cid=pl_ppc_googl
    e_hhppermanentsem_20140528&gclid=CMCtivS1mL8CFSPjcgo
    dW64A2g
    Ładne dzwonki, także rozmowy wideo, dobra klawiatura, ładne zdjęcia,
    polecenia głosowe, dyktafon bluetooth, Wifi i wiele, wiele innych
    udogodnień.

    > Za porady jak nie ma min 3 GB pamięci to nie warto brać dziękuje.
    Kup sobie kartę pamięci.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-06-27 00:34:56
    Od: atm <...@v...pl>

    > Kup sobie kartę pamięci.

    Dokladnie, moze kupic sporo wieksza niz te biedne 3GB, ktore daje np
    Samsung, i to za smieszne pieniadze.

  • 9. Data: 2014-06-27 08:17:21
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kup sobie kartę pamięci.

    Dokladnie, moze kupic sporo wieksza niz te biedne 3GB, ktore daje np
    Samsung, i to za smieszne pieniadze.
    Pytam o telefon a nie kartę pamięci, którą posiadam..

  • 10. Data: 2014-06-27 09:48:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-06-27 08:17, mz wrote:

> [...]
    > Samsung, i to za smieszne pieniadze.
    > Pytam o telefon a nie kartę pamięci, którą posiadam..

    mz, nie bierz tego ostatniego posta do siebie ;]