  • 41. Data: 2014-07-01 12:10:32
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 11:58, Dylon pisze:
    > A nie myślałeś o kaburze na pasek?

    **not sure if trolling or serious**

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 42. Data: 2014-07-01 12:47:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Trzymanie w łapie nie sprawia mi problemów, z dzwonieniem też żadnych
    >nie przewiduję. Mnie głównie chodzi o mobilność. Xperię U brałem,
    >wsadzałem w prawą kieszeń spodni, w lewą portfel, w jakąś trzecią
    >klucze i to wszystko w temacie 'logistyki'. A na ten moment widzę ją
    >tylko w kieszeniach marynarki, bo przecież na te w koszulach jest za
    >duża.

    Podejrzewam ze koszuli sie zmiesci - te kieszenie z reguly duze sa.
    Tylko bedzie tez sporo wystawac, wiec uwaga przy podskakiwaniu,
    bieganiu i pochylaniu sie.
    Szczegolnie nad woda, np w toalecie :-(

    J.

  • 43. Data: 2014-07-01 12:50:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości
    >Ja chciałem większy ekran, bo na Xperii U używanie przeglądarki było
    >na tyle uciążliwe, że odpalałem ją tylko w ostateczności. No i do
    >pisania SMS-ów musiałem sobie zmieniać orientację ekranu na poziomą,
    >bo inaczej pisało się źle, a wcale nie mam dłoni drwala.

    >Jednak bardziej mnie zastanawia, kto kupuje Nokię 1320?
    >http://www.phonearena.com/phones/Sony-Xperia-Z_id75
    39/size/Nokia-Lumia-1320/phones/8165#/phones/Sony-Xp
    eria-Z_id7539/size/Nokia-Lumia-1320,Sony-Xperia-U/ph
    ones/8165,6966

    Ten, kto ma problemy, ktore juz wymieniles wyzej :-)

    J.

  • 44. Data: 2014-07-01 15:29:11
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 12:47, J.F. pisze:
    > Podejrzewam ze koszuli sie zmiesci - te kieszenie z reguly duze sa.
    > Tylko bedzie tez sporo wystawac, wiec uwaga przy podskakiwaniu, bieganiu
    > i pochylaniu sie.
    > Szczegolnie nad woda, np w toalecie :-(

    No tak, na szerokość się mieści, ale mocno wystaje, więc pomijając
    zapominalstwo przy sznurowaniu butów/schylaniu się po coś, bez
    marynarki, tak na wierzchu, to chyba wiocha?

    A co do wody, to akurat Zetka jest wodoodporna (ale nie zamierzam
    sprawdzać). :]

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 45. Data: 2014-07-01 15:54:49
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-07-2014 12:50, J.F. pisze:

    9/size/Nokia-Lumia-1320/phones/8165#/phones/Sony-Xpe
    ria-Z_id7539/size/Nokia-Lumia-1320,Sony-Xperia-U/pho
    nes/8165,6966

    > Ten, kto ma problemy, ktore juz wymieniles wyzej :-)

    Nie no, poza tym, że Zetka jest jednak mniejsza, to smuklejsza - te 2 mm
    grubości mniej sprawiają, że po nie powinna być widoczna wypukłość nawet
    na jasnej, gładkiej, cienkiej marynarce jest niemal niewidoczna - przed
    chwilą sprawdziłem na eleganckiej vistuli, na wewnętrznej górnej jest
    kiepsko, ale jest i dolna i tam pasuje... elegancko, a ta paletka do
    tenisa stołowego od Nokii raczej by nie "fitowała". ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 46. Data: 2014-07-13 12:08:41
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-06-28 16:09, J.F. pisze:
    > "ale *** przerobilam":-)
    > Umowe na pewno masz na 24m, a ten dodatkowy 1GB to co miesiac ?

    Mam już pierwszą fakturę za "usługę mobilną" i z zadowoleniem
    stwierdzam, że nie zostałem wyruchany przez kobietę, bo kwota się zgadza
    co do grosza: równe 71 zł za "Smart Plan Multi II" z Xperią Z.
    Nie mam pojęcia jak ona to zrobiła, ale mam to gdzieś, skoro zrobiła mi
    dobrze. :))

    --