  • 11. Data: 2014-06-27 09:30:36
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-26 16:59, ZakonSpirowany pisze:

    > Jeśli ktoś czuje potrzebę, to może mi napisać, że jestem debil, bo
    > miałbym 5 zł taniej, gdybym telefon kupił w jakimś media-markecie na
    > raty, a numer z NJU czy innego RedBulla, ale uważam, że Wilk jest syty i
    > Owca cała.

    Przecież kupiłeś telefon na raty tylko że one nazywają się abonament.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-06-27 09:55:20
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-06-2014 09:30, Chris pisze:
    > Przecież kupiłeś telefon na raty tylko że one nazywają się abonament.

    No to jedziemy:

    Plus: przeniesienie numeru, abonament 70 zł, Xperia Z - "989,00 zł".

    T-Mobile: przeniesienie numeru, abonament 75 zł, Xperia Z - "639,00 zł"
    (0,5 GB - LOL!).

    Play (NIGDY!): przeniesienie numeru, abonament 80 zł, Xperia Z Ultra -
    "799 zł" (2 GB)

    Dostrzegasz różnicę? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-06-27 10:07:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 09:55, ZakonSpirowany pisze:

> [...]
    > (0,5 GB - LOL!).
    >
    > Play (NIGDY!): przeniesienie numeru, abonament 80 zł, Xperia Z Ultra -

    Dostrzegasz różnicę ??

    Łącznie do zapłaty powinno wyjść 165 zł

    Czyli płacisz im raty za telefon wliczone w abonament :)

    sorry taki mamy klimat :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-06-27 10:19:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-27 01:19, ZakonSpirowany wrote:
    No i myślę, że
    > pani tylko zapomniała wspomnieć o wliczonej w abonament nawigacji Orange
    > (która w tym planie jest domyślnie darmo na zawsze).

    a co to za nawigacja od Orange i czy dziala poza granicami PL (tzn, czy
    jest off-line)?

  • 15. Data: 2014-06-27 10:46:39
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-06-2014 10:07, Chris pisze:
    > Łącznie do zapłaty powinno wyjść 165 zł
    >
    > Czyli płacisz im raty za telefon wliczone w abonament :)
    >
    > sorry taki mamy klimat :)

    Naprawdę dalej nie łapiesz?!

    Ja będę płacił 71 zł, a Xperię Z dostanę bez dopłaty.

    A w innych sieciach bym płacił min. 70 zł abonamentu z gorszymi
    parametrami i jeszcze ~800 zł dopłaty na start (średnia z tych trzech cen).

    Jasne, że jej cena jest wkalkulowana w abonament, lecz na tle ofert
    innych sieci niezauważalna.

    Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka
    można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą
    bez mała 1000 zł. (Super oferta, k-wy!)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2014-06-27 11:14:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 10:46, ZakonSpirowany pisze:

> [...]
    >
    > A w innych sieciach bym płacił min. 70 zł abonamentu z gorszymi
    > parametrami i jeszcze ~800 zł dopłaty na start (średnia z tych trzech cen).

    Ja już dawano zrezygnowałem z abo i przeszedłem na kartę, abo się po
    prostu nie opłaca chyba że bardzo dużo dzwonisz.

    > Jasne, że jej cena jest wkalkulowana w abonament, lecz na tle ofert
    > innych sieci niezauważalna.

    No i właśnie o to mi chodziło że masz kredyt wkalkulowany w abonament
    tak żeby go nie widzieć :)

    > Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka
    > można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą
    > bez mała 1000 zł. (Super oferta, k-wy!)

    Za 1200 zł to może bez FA kupisz z abonamentu, jak ktoś chce na firmę to
    zapłaci drożej. Sprawdziłem Z1 Compact nawet za 1200 zł nie kupisz nie
    mówiąc już o Z1 albo Z2.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-06-27 22:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jun 2014 10:46:39 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):

> [...]
    > parametrami i jeszcze ~800 zł dopłaty na start (średnia z tych trzech cen).
    > Jasne, że jej cena jest wkalkulowana w abonament, lecz na tle ofert

    No nie calkiem - Play wlasnie oferuje formule 4.0 unlimited z 2GB za
    30 zl. Przez 24mc uzbiera sie 960zl, a Xperia Z kosztuje od ~1200zl na
    ceneo. Czyli podarowali ci 200zl + 1GB. Co i tak jest niezle - plus
    bonusy na stacjonarce.

    > Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka
    > można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą
    > bez mała 1000 zł. (Super oferta, k-wy!)

    Oj tam, ledwie 200zl drozej niz play, a abo 10 zl nizszy (wedle cen
    ktore podawales).
    Ot, wojenka cenowa, ktos sie tu bedzie musial dostosowac (albo tanie
    Xperie sie skoncza).

    Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czesto
    dzwonili ? Z oferta jak zwykle ?
    Sami przelaczyli do dzialu utrzymania, czy wypowiedzenie zlozyles ?

    Widac ze im na kliencie zalezy :-)

    J.

  • 18. Data: 2014-06-28 01:33:13
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-06-2014 10:19, AL pisze:
    > a co to za nawigacja od Orange i czy dziala poza granicami PL (tzn, czy
    > jest off-line)?

    Nie, online: https://www.youtube.com/watch?v=vofrDFSeKLc
    A jak działa w praktyce, to nie wiem, bo w Panterze II trzeba płacić ekstra.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 19. Data: 2014-06-28 01:57:36
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 27-06-2014 22:51, J.F. pisze:
> [...]
    > 30 zl. Przez 24mc uzbiera sie 960zl, a Xperia Z kosztuje od ~1200zl na
    > ceneo. Czyli podarowali ci 200zl + 1GB. Co i tak jest niezle - plus

    Tak, ale telefon musiałbym wziąć na raty, więc dodatkowe 300 zł dla
    banku i za samą słuchawkę robi się 1500 zł. Stałego dochodu na dzień
    dzisiejszy nie mam, więc kolejna faktura na razie nie wchodziłaby w grę,
    czyli zostałbym z posiadaną Xperią U, a jaki usługodawca - zapewne wciąż
    Orange ze względu na rabaty wynikające z posiadanych stacjonarnych.

    > Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czesto
    > dzwonili ? Z oferta jak zwykle ?

    Nie, dzwonili dwukrotnie, ale za pierwszym razem, po kilku dniach, nie
    odebrałem, bo byłem półprzytomny (przed wypiciem porannej kawy), za
    drugim razem nie mogłem odebrać, no i za trzecim, dwa dni temu,
    odebrałem i po 53 minutach rozmowy skończyło się jak opisałem - pełne
    zadowolenie.

    > Sami przelaczyli do dzialu utrzymania, czy wypowiedzenie zlozyles ?

    Sami. Do końca umowy wciąż pozostaje 7 tygodni, choć po podpisaniu
    aneksu przedłużającego (kurier będzie dziś lub w poniedziałek), nowe
    warunki zaczną obowiązywać od 10 lipca.

    > Widac ze im na kliencie zalezy :-)

    Takie plusy relatywnie wolnego rynku i względnego kapitalizmu. ;) Jak
    chcą przetrwać, to o każdy "grosz" muszą walczyć.

    Niech tylko się wezmą za poprawę swojego serwisu online, by ew.
    reklamacje można zgłaszać za darmo, a nie za kilka złotych na infolinii
    801 505 505 (czy naprawdę nie da się zrobić jak dawniej, że koszt wynosi
    1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?).

    A na koniec ciekawostka. Nigdy nie miałem na domowej neostradzie
    prędkości uploadu większej niż 4 Mbps z umowy, a od wczoraj skoczył do
    ~6,5 Mbps. :) (Mam nadzieję, że to nie efekt tego, że już mi odpalili te
    80 Mbps, bo prędkość DL wciąż ~38 Mbps (na aktualnej umowie 40).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 20. Data: 2014-06-28 08:54:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka
    > można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą

    Byc moze to (koncowka)
    http://www.telepolis.pl/artykuly/o-mnp-slow-kilka,3,
    3,703.html

    "Odpuszczać dalej będzie Polkomtel, który ostatnio słowami wiceprezesa
    Dominika Libickiego stwierdził, że nie jest zainteresowany klientami,
    których marżowość jest bliska zeru.

    W czasach, kiedy każdy operator ma taryfę "no limit" za 29 zł, ciężko
    odróżnić się od konkurencji. Ale trzeba. Każdy operator ma na to swój
    sposób - P4 marketing, Polkomtel ofertę telewizyjną, Orange
    zintegrowaną i kompleksową ofertę telekomunikacyjną, a T-Mobile
    międzynarodowe wsparcie i ciekawe propozycje roamingowe taryfie JUMP!
    To powoduje, że na rynku jest swoiste status quo, nie ma gwałtownych
    fluktuacji w statystykach przenośności i w najbliższym czasie na nie
    się nie zapowiada. "

    Co prawda nie jest tak, jakby sie wydawalo na pierwszy rzut oka
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/libicki-spadek-po
    lkomtela-to-odejscia-niskomarzowych-klientow-i-czysz
    czenie-bazy,2,3,30562.html

    "Spadek liczby klientów abonamentowych wynika głównie z odejść
    klientów biznesowych, dużych firm. Marżowość tych produktów jest
    bliska zeru"

    No coz, IMO na wierze w reklame plus sie szybko przejedzie.
    A miedzynarodowe wsparcie ma tez orange. Zreszta mamy wybor operatora
    roamingu, wiec i to moze szybko przestac byc zaleta.

    Ciekaw jestem czy jestes teraz klientem wysokomarzowym :-)

    J.