eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
  • Data: 2014-06-28 11:00:49
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 01:57:36 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
    > W dniu 27-06-2014 22:51, J.F. pisze:
    >> No nie calkiem - Play wlasnie oferuje formule 4.0 unlimited z 2GB za
    >> 30 zl. Przez 24mc uzbiera sie 960zl, a Xperia Z kosztuje od ~1200zl na
    >> ceneo. Czyli podarowali ci 200zl + 1GB. Co i tak jest niezle - plus
    >> bonusy na stacjonarce.
    >
    > Tak, ale telefon musiałbym wziąć na raty, więc dodatkowe 300 zł dla
    > banku i za samą słuchawkę robi się 1500 zł. Stałego dochodu na dzień

    Inni pieniadze maja i moga powiedziec ze straca na odsetkach 30 zl.

    > dzisiejszy nie mam, więc kolejna faktura na razie nie wchodziłaby w grę,
    > czyli zostałbym z posiadaną Xperią U,

    Ale tez wtedy bys zaoszczedzil 1000 zl :-)

    >> Pisales "zadzwonili dzis po raz kolejny" - przez te 3 tygodnie czesto
    >> dzwonili ? Z oferta jak zwykle ?
    > Nie, dzwonili dwukrotnie, ale za pierwszym razem, po kilku dniach, nie
    > odebrałem, bo byłem półprzytomny (przed wypiciem porannej kawy), za
    > drugim razem nie mogłem odebrać, no i za trzecim, dwa dni temu,
    > odebrałem i po 53 minutach rozmowy skończyło się jak opisałem - pełne
    > zadowolenie.

    No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-)
    Czyzby poprzednia strategia ("a to dziekuje") zakonczyla sie fiaskiem?


    >> Widac ze im na kliencie zalezy :-)
    > Takie plusy relatywnie wolnego rynku i względnego kapitalizmu. ;) Jak
    > chcą przetrwać, to o każdy "grosz" muszą walczyć.

    Nie, to duza korporacja. Sa wskazniki, jest cel, koszta niewazne :-)

    > Niech tylko się wezmą za poprawę swojego serwisu online, by ew.
    > reklamacje można zgłaszać za darmo, a nie za kilka złotych na infolinii
    > 801 505 505 (czy naprawdę nie da się zrobić jak dawniej, że koszt wynosi
    > 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?).

    A po co ? Przeciez i tak nie zmienisz operatora :-)

    A tak to przynajmniej dzial reklamacji cos zarobi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: