eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
  • Data: 2014-06-28 08:54:51
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Jun 2014 10:46:39 +0200, ZakonSpirowany napisał(a):
    > Co ten Plus odpierdala, to ja w ogóle nie ogarniam. Zetkę bez simlocka
    > można kupić w sklepie internetowym za 1200 zł, a ci do abonamentu chcą
    > bez mała 1000 zł. (Super oferta, k-wy!)

    Byc moze to (koncowka)
    http://www.telepolis.pl/artykuly/o-mnp-slow-kilka,3,
    3,703.html

    "Odpuszczać dalej będzie Polkomtel, który ostatnio słowami wiceprezesa
    Dominika Libickiego stwierdził, że nie jest zainteresowany klientami,
    których marżowość jest bliska zeru.

    W czasach, kiedy każdy operator ma taryfę "no limit" za 29 zł, ciężko
    odróżnić się od konkurencji. Ale trzeba. Każdy operator ma na to swój
    sposób - P4 marketing, Polkomtel ofertę telewizyjną, Orange
    zintegrowaną i kompleksową ofertę telekomunikacyjną, a T-Mobile
    międzynarodowe wsparcie i ciekawe propozycje roamingowe taryfie JUMP!
    To powoduje, że na rynku jest swoiste status quo, nie ma gwałtownych
    fluktuacji w statystykach przenośności i w najbliższym czasie na nie
    się nie zapowiada. "

    Co prawda nie jest tak, jakby sie wydawalo na pierwszy rzut oka
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/libicki-spadek-po
    lkomtela-to-odejscia-niskomarzowych-klientow-i-czysz
    czenie-bazy,2,3,30562.html

    "Spadek liczby klientów abonamentowych wynika głównie z odejść
    klientów biznesowych, dużych firm. Marżowość tych produktów jest
    bliska zeru"

    No coz, IMO na wierze w reklame plus sie szybko przejedzie.
    A miedzynarodowe wsparcie ma tez orange. Zreszta mamy wybor operatora
    roamingu, wiec i to moze szybko przestac byc zaleta.

    Ciekaw jestem czy jestes teraz klientem wysokomarzowym :-)

    J.