eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Date: Thu, 26 Jun 2014 17:47:46 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami -
    finał negocjacji

    W dniu 26-06-2014 17:17, AL pisze:
    > dzwoni wczoraj pani z Tmobile, ze jako dlugoletni klient moge otrzymac
    > super promocje i zaczyna:
    > - 59,90/mc brutto na 30m-cy i w prezencie tablet (nie pytalem jaki) +
    > router wifi z pakietem 10GB/mc.

    Na komórkę matki dzwonili podobnie, chyba jeszcze z Ery, internet
    mobilny z modemem i laptopem za 1 zł (acer warty wtedy jakieś 1300 zł),
    no ale od początku byłem twardo na nie (matka chłopu powiedziała, że się
    nie zna i przyniosła mi słuchawkę), skoro mam to wszystko z Orange.

    > Reasumując: konsultanci mają możliwość negocjacji tego co oferują
    > (zaczynają od minimum i kusza dalszymi nowinkami).

    Tak, ale jak widać: w Orange mają ścisły podział na szczeble zdolności
    decyzyjnej.
    Za pierwszym razem dzwonił taki z zadaniem wyłapania leminga, co z
    radością weźmie wszystko, gdy tylko usłyszy, iż przygotowano specjalnie
    dla niego super promocyjną promocję. Szybko skumał, że zapukał do złych
    drzwi, więc nie marnował czasu, przekazał mój numer do wyższego działu
    (chyba już najwyższego, bo usilnie negocjowałem więcej GB mobilnego
    Internetu, a się nie udało).

    Dalsze wnioski każdy może wyciągnąć samodzielnie. Ja niczego nie
    koloryzowałem, cyfry zaokrąglałem do pełnych złotówek, przepisując z
    notatek, które robiłem podczas rozmowy, więc faktury mogą się różnić w
    najgorszym wypadku o 1.98 zł. (Gdyby się okazało inaczej, to kręcę aferę
    - wszak rozmowy nagrywane).

    --