  • 41. Data: 2014-02-26 18:34:34
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 530df522$0$2138$6...@n...neostrada.pl

    > Plus kilka modeli Goclevera, plus Manta, także w kilku odmianach. Są to tak tanie
    rzeczy że nawet gdyby ich nie szło naprawić to
    > nie żal będzie wyrzucić w krzaki. Druga sprawa jest taka że jak już kupować to
    tylko u poważnych sprzedawców, a nie na jakichś
    > aukcjach typu Allegro, czy w wysyłkowych sklepach. Łachmyta sprzedający w necie
    doskonale wie że ze względu na niski koszt zakupu
    > nie podasz go do sądu, bo to się klientowi zwyczajnie nie opłaca.

    Masz na oku takie coś:

    -- 10 cali i przynajmniej 1280 na 800
    -- przynajmniej 4 rdzenie i przynajmniej 1 GB RAM
    -- przynajmniej 8 GB ,,dysku''
    -- GPS i 3G współpracujące z Aero2
    -- twarde szkło
    -- oczywiście Android

    lub jakoś podobne?

    > DVB-T to 22 telewizyjne kanały,

    Na 100 filmów, które ogladam, kilka zawdzięczam DVB-T. :)

    > a na dniach dojdzie jeszcze tematyczny kanał filmowy "Stop Klatka".

    DVB-T wymaga ogromnych anten.
    I raczej skutecznie ogranicza/zawęża wybór.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2014-02-26 19:21:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Feb 2014 18:34:34 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    > -- oczywiście Android
    >
    > lub jakoś podobne?

    > Na 100 filmów, które ogladam, kilka zawdzięczam DVB-T. :)

    ??? w moim overmaksie jest antena 15cm fi3mm. To jest ogromna?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-02-27 12:28:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lelbb0$s1e$1...@d...me

    > ??? w moim overmaksie jest antena 15cm fi3mm. To jest ogromna?

    Może być mała, ale aby DVB-T pracowała, potrzeba anteny raczej ogromnej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2014-02-27 14:16:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 12:28:32 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "masti" lelbb0$s1e$1...@d...me

    > Może być mała, ale aby DVB-T pracowała, potrzeba anteny raczej ogromnej.

    to dlaczego działa?, zresztą antena pokojowa też ma jakieś 10x15cm i
    działa

  • 45. Data: 2014-02-27 16:39:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lendr1$5s9$...@d...me

    > to dlaczego działa?,

    A dlaczego armaty?

    > zresztą antena pokojowa też ma jakieś 10x15cm i działa

    Zobacz, jaką masz antenę do: BT, NFC, WiFi i 3G po czym
    zobacz, jaką masz antenę do DVB-T a następnie porównaj
    przydatność tych anten. Dla mnie potrzebna jest bardzo
    duża antena do odbierania DVB-T.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-02-27 17:25:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 16:39:35 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    > masz antenę do DVB-T a następnie porównaj przydatność tych anten. Dla
    > mnie potrzebna jest bardzo duża antena do odbierania DVB-T.

    równie dobrze mógłbyś porównać do anteny CB czy satelitarnej.
    Inne pasmo, inna antena, inna percepcja użytkownika.
    Dla mnie nie jest problemem ustawienie tabletu na stole i wysunięcie 10cm
    anteny by obejrzeć film.

    PS: przypomnij sobie anteny do kórek jeszce niedawno. I nie mówię o NMT.

  • 47. Data: 2014-02-27 18:41:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
> [...]

    >zobacz, jaką masz antenę do DVB-T a następnie porównaj
    >przydatność tych anten. Dla mnie potrzebna jest bardzo

    No, ja mam dwa muxy na 700MHz, a GSM moze byc na 900MHz, wiec idealna
    wielkosc anteny podobna.

    Zasieg GSM ... te 30km od BTS powinno dzialac, przynajmniej w luznym
    terenie, a do nadajnikow DVB-T mam podobnie.

    Owszem, szerokosc pasma inna, ale tez BTS ma 20W, a te nadajniki
    telewizyjne cos 120 ... kW.

    J.

  • 48. Data: 2014-02-28 10:06:48
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    >
    > Masz na oku takie coś:
    >
    > -- 10 cali i przynajmniej 1280 na 800
    > -- przynajmniej 4 rdzenie i przynajmniej 1 GB RAM

    Nie, jak do tej pory nigdy nie zwracałem uwagi na 10 calowe tablety.
    Druga sprawa chyba nie ma tabletu który miałby mniejsza rozdzielczość
    przy 10"ach niż ta której oczekujesz, GPS także chyba każdy ma. "Twarde
    szkło" to moim zdaniem pic na wodę. I choć do końca nie jestem pewny to
    także myślę że wielordzeniowość jest bardziej zwykłym chwytem
    marketingowym niż jakąś namacalną korzyścią dla klienta.

    > Na 100 filmów, które ogladam, kilka zawdzięczam DVB-T. :)

    Jak na razie. Jednak wydaje się że przyszłość telewizji będzie na leżała
    do tego standardu przekazu. Dojdą wypożyczalnie filmów, komercyjne
    kanały filmowe itd. Tak żeby sobie nie pluć później w brodę i kupować
    nowego sprzętu warto pomyśleć o takim tunerze już przy zakupie obecnego
    tabletu.

    > DVB-T wymaga ogromnych anten.
    > I raczej skutecznie ogranicza/zawęża wybór.

    Nic podobnego, jakieś większe anteny są potrzebne tylko wtedy gdy
    nadajniki są w dużym oddaleniu.

  • 49. Data: 2014-03-01 14:05:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53105182$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > Druga sprawa chyba nie ma tabletu który miałby mniejsza rozdzielczość przy 10"ach
    niż ta której oczekujesz,

    Jest takich całe mrowie.

    > GPS także chyba każdy ma.

    Chyba żaden Prestigio -- nie ma.
    Poza tym rzadko który ma i GPS, i 3G.

    > "Twarde szkło" to moim zdaniem pic na wodę.

    Dlaczego?

    > I choć do końca nie jestem pewny to także myślę że wielordzeniowość jest bardziej
    zwykłym chwytem marketingowym niż jakąś
    > namacalną korzyścią dla klienta.

    Więc mamy zdania odmienne.
    Widzę, że nie używasz Pilota, choć go poleciłeś.

    Rzut oka w TV -- ,,Lot nad kukułczym gniazdem'' i ,,Katyń''.
    Jeden i drugi film rozpoznaję po JEDNEJ KLATCE!

    Inna sprawa, że netowych Snajperów ze
    Stalingradu -- po niepełnej sekundzie oglądania... :)

    Oj!!! Miało być na 1000!!! Na tysiąc, nie na sto!!!

    > Jak na razie. Jednak wydaje się że przyszłość telewizji będzie na leżała do tego
    standardu przekazu.

    Mam już swoje lata -- najwyraźniej należę do przeszłości. ;)
    Znam też kogoś, kto ogląda więcej filmów ode mnie i jest ode mnie starszy.
    Jeździ motocyklami, ściąga zakazane filmy, oglada je masowo i nawet ma
    w domu duży odbiormik TV!

    > Dojdą wypożyczalnie filmów, komercyjne

    Nie stać mnie na to.

> [...]
    > zakupie obecnego tabletu.

    > Nic podobnego, jakieś większe anteny są potrzebne tylko wtedy gdy nadajniki są w

    Zakończmy ten temat, bo nie byłem od dawna szczepiony
    przeciw wściekliźnie a temat teraz akurat jest gorący
    i powoduje poruszenie społeczne. ;) Za pół roku będzie
    można o DVB-T pisać i mówić głośno. Mam DVB-T na USB
    do PC i ,,cieszę się''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-03-01 14:30:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lesm5a$tik$...@n...news.atman.pl

    > Rzut oka w TV -- ,,Lot nad kukułczym gniazdem'' i ,,Katyń''.
    > Jeden i drugi film rozpoznaję po JEDNEJ KLATCE!

    Ale nie od razu zaskoczyłem, ;) że teraz oglądam w wersji polskojęzycznej. :)
    (z lektorem -- wersja oryginalna była zrozumiała niemal w 100%; jakby to
    powiedzieć -- śmierć jest uniwersalna) Jest 11 minuta...

    https://www.youtube.com/watch?v=MjPAHhIs4hk

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'