    Date: Fri, 28 Feb 2014 10:06:48 +0100
    From: Trybun <C...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...

    > "Trybun" 530df522$0$2138$6...@n...neostrada.pl

    > Masz na oku takie coś:
    >
    > -- 10 cali i przynajmniej 1280 na 800
    > -- przynajmniej 4 rdzenie i przynajmniej 1 GB RAM
    > -- przynajmniej 8 GB ,,dysku''
    > -- GPS i 3G współpracujące z Aero2
    > -- twarde szkło
    > -- oczywiście Android
    >
    > lub jakoś podobne?

    Nie, jak do tej pory nigdy nie zwracałem uwagi na 10 calowe tablety.
    Druga sprawa chyba nie ma tabletu który miałby mniejsza rozdzielczość
    przy 10"ach niż ta której oczekujesz, GPS także chyba każdy ma. "Twarde
    szkło" to moim zdaniem pic na wodę. I choć do końca nie jestem pewny to
    także myślę że wielordzeniowość jest bardziej zwykłym chwytem
    marketingowym niż jakąś namacalną korzyścią dla klienta.

    > Na 100 filmów, które ogladam, kilka zawdzięczam DVB-T. :)

    Jak na razie. Jednak wydaje się że przyszłość telewizji będzie na leżała
    do tego standardu przekazu. Dojdą wypożyczalnie filmów, komercyjne
    kanały filmowe itd. Tak żeby sobie nie pluć później w brodę i kupować
    nowego sprzętu warto pomyśleć o takim tunerze już przy zakupie obecnego
    tabletu.

    > DVB-T wymaga ogromnych anten.
    > I raczej skutecznie ogranicza/zawęża wybór.

    Nic podobnego, jakieś większe anteny są potrzebne tylko wtedy gdy
    nadajniki są w dużym oddaleniu.