  • 1. Data: 2011-09-04 07:47:32
    Temat: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    ubezpieczyciel wycenil szkode na ok 600zl
    z OC sprawcy

    w Aso i kilku innych punktach wycenili naprawe na ok 1900
    pan Jozio zrobilby to za 800-1000zl

    jak wydebic wiecej kasy od ubezpieczyciela by nie doplacac i dostac ja do
    reki
    jak nie znajde sposobu to pozostanie mi pewnie ASO
    help

  • 2. Data: 2011-09-04 08:55:03
    Temat: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 07:47:32 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    > pan Jozio zrobilby to za 800-1000zl
    >
    > jak wydebic wiecej kasy od ubezpieczyciela by nie doplacac i dostac ja do

    Potrzebujesz gotówki to idź do banku.
    Jeżeli natomiast chcesz naprawić samochód to idź do Józia lub ASO.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-09-04 09:03:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Potrzebujesz gotówki to idź do banku.
    > Jeżeli natomiast chcesz naprawić samochód to idź do Józia lub ASO.

    A jeśli nie chce naprawić, bo nie ma takiego obowiązku, za to chce dostać
    odszkodowanie w należnej wysokości, to gdzie ma iść Twoim zdaniem?

    Pisz odwołanie, jak będą fikać, to bierz prawnika i idź do sądu.

  • 4. Data: 2011-09-04 09:20:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 09:03, Cavallino pisze:

    > A jeśli nie chce naprawić, bo nie ma takiego obowiązku, za to chce
    > dostać odszkodowanie w należnej wysokości, to gdzie ma iść Twoim zdaniem?
    >
    > Pisz odwołanie, jak będą fikać, to bierz prawnika i idź do sądu.

    Mówimy tu o kwotach 600-1900 pln. Jak myślisz ile weźmie kasy
    dobry prawnik za obsługę takiej sprawy?

  • 5. Data: 2011-09-04 09:32:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-04 07:47, Kris_Poland wrote:
    > jak wydebic wiecej kasy od ubezpieczyciela by nie doplacac i dostac ja
    > do reki

    Po co?

    Chcesz naprawić (to rób bezgotówkowo) czy zarobić?

  • 6. Data: 2011-09-04 09:49:08
    Od: "PM" <x...@w...pl>

> [...]
    > odszkodowanie w należnej wysokości, to gdzie ma iść Twoim zdaniem?
    >
    > Pisz odwołanie, jak będą fikać, to bierz prawnika i idź do sądu.
    Pewnie że miło jest dostać odszkodowanie wg stawek ASO a potem przykręcić
    zderzak drutem i się cieszyć ;-)

    na początek wystarczy odwołanie od decyzji i podanie argumentów
    niedawno pisałem takie do PZU, argumentacja z mojej strony była mierna, na
    zasadzie "bo ja chcę" i uznali
    o dziwo, choć na rozpatrzenie mają 30dni, zmienili decyzję w mniej niż
    tydzień.

  • 7. Data: 2011-09-04 10:04:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Mówimy tu o kwotach 600-1900 pln
    > Jak myślisz ile weźmie kasy
    > dobry prawnik za obsługę takiej sprawy?

    No ile?
    Mój wziął 10% od wygranej plus zasądzone koszty zastępstwa.
    Fakt - sprawa była kilka razy większa.

  • 8. Data: 2011-09-04 10:04:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Po co?
    >
    > Chcesz naprawić (to rób bezgotówkowo) czy zarobić?

    Zarobić nie jest w stanie.
    A jeśli nie odróżniasz zapłaty odszkodowania od zarobku, to lepiej nie
    udzielaj się w wątkach w których ktoś pyta o odszkodowanie.

  • 9. Data: 2011-09-04 10:05:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >?>> Potrzebujesz gotówki to idź do banku.

    > Pewnie że miło jest dostać odszkodowanie wg stawek ASO a potem przykręcić
    > zderzak drutem i się cieszyć ;-)

    Nie wiem czy miło czy nie, wiem że w niektórych przypadkach dokładnie tak
    się należy, niezależnie od tego jakie głupoty żerujący na naiwnych
    ubezpieczyciele nawciskali narodowi.

  • 10. Data: 2011-09-04 10:06:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-04 10:04, Cavallino pisze:

    > No ile?
    > Mój wziął 10% od wygranej plus zasądzone koszty zastępstwa.
    > Fakt - sprawa była kilka razy większa.

    Wiesz. Prawnicy to taki gatunek, któremu etyka zawodowa
    zabrania brać mało pieniędzy. Większość tych, których znam
    to ma stawki od 300 do 500 PLN za godzinę.