  • 11. Data: 2011-09-04 10:12:28
    Temat: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j3vbik$dee$2@usenet.news.interia.pl...

    > Wiesz. Prawnicy to taki gatunek, któremu etyka zawodowa
    > zabrania brać mało pieniędzy. Większość tych, których znam
    > to ma stawki od 300 do 500 PLN za godzinę.

    Co nie znaczy że nie można znaleźć takiego, który bierze procent od
    wygranej.
    Ja znalazłem, IMO zachował się w sprawie bardzo profesjonalnie, dużo lepiej
    niż pełnomocnik PTU, więc nie mam zastrzeżeń.
    Mogę polecić jakby co.

  • 12. Data: 2011-09-04 10:17:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > jak wydebic wiecej kasy od ubezpieczyciela by nie doplacac i dostac ja
    > do reki
    > jak nie znajde sposobu to pozostanie mi pewnie ASO help

    Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.
    Chcesz zarobić -- idź do pracy.

  • 13. Data: 2011-09-04 10:21:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kris_Poland

    > Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.
    > Chcesz zarobić -- idź do pracy.

    3. Nie chcesz dać sie wyrolować na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym
    ubezpieczycielem.

    Oni liczą na takich którzy odpuszczą, a porażkę w sądzie wkalkulowują w
    koszty.
    W mojej sprawie lekko licząc dopłacą tak z 50% do odszkodowania które sam im
    proponowałem (czyli dwa razy wyższego od ochłapu które wypłacili z własnej
    woli), plus to co zapłacą swojemu prawnikowi.
    Czyli stać ich na przepłacanie jak ktoś się nie da rolować, zarabiają na
    tych 90% którzy rolować się dają i zadowalają się ochłapami, proponowanymi
    przez ubezpieczyciela.

  • 14. Data: 2011-09-04 10:26:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > 3. Nie chcesz dać sie wyrolować na odszkodowaniu - walcz z nieuczciwym
    > ubezpieczycielem.

    Jeśli coś jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych,
    oryginalnych częściach w ASO. To ma być naprawienie szkody, a nie
    robienie prezentów czy okazja do zarobku.

  • 15. Data: 2011-09-04 10:27:52
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Kris_Poland pisze tak:

    > ubezpieczyciel wycenil szkode na ok 600zl
    > z OC sprawcy

    biorąc pod uwagę kwotę rozumiem, że sprawca wysiadł, porysował kluczem
    dwa elementy i odjechał ;) ale złodzieje

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 16. Data: 2011-09-04 10:39:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Jeśli coś jest nieuczciwe, to naprawianie starego grata na nowych,
    > oryginalnych częściach w ASO.

    A on gdzieś pisał, że chodzi o starego grata?
    Dla mnie jest oczywiste, że przy starym aucie zamienniki będą ok, o ile są
    dostępne rzecz jasna.

  • 17. Data: 2011-09-04 10:40:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > biorąc pod uwagę kwotę rozumiem, że sprawca wysiadł, porysował kluczem
    > dwa elementy

    Jeden element.
    Tyle mi zapłacili jak gościu za szeroko otworzył drzwi na parkingu i stuknął
    nimi w moje.

  • 18. Data: 2011-09-04 10:41:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > A on gdzieś pisał, że chodzi o starego grata? Dla mnie jest oczywiste,
    > że przy starym aucie zamienniki będą ok, o ile są dostępne rzecz jasna.

    Wnoszę po tym, jak włada językiem polskim. Ale teraz to w sumie nic nie
    wiadomo, dziedziczą hektar pola pod miastem (kiedyś na wsi) i kupują
    sobie mercedesy. ;>

  • 19. Data: 2011-09-04 11:05:49
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > begin Kris_Poland

    > Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.

    optymista.

    > Chcesz zarobić -- idź do pracy.

    no dokładnie, czyli:
    bierzemy kasę wg stawek ASO (czy tam innego zakładu wskazany przez
    ubezpieczyciela)
    wkładamy swoją pracę i czas w: szukanie pana czesia_co_zrobi_dobrze_i_tanio,
    bieganie, załatwianie, przewóz samochodu
    bierzemy za to zapłatę w gotówce (różnica ASO-pan_czesio)

    jak ktoś ma na zbyciu energię czas i chęci to co w tym złego?

    tyle dywagacji.

  • 20. Data: 2011-09-04 20:00:01
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-09-04 10:12, Cavallino pisze:
    > U?ytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Co nie znaczy ?e nie mo?na znale?? takiego, kt?ry bierze procent od
    > wygranej.
    > Ja znalaz?em, IMO zachowa? si? w sprawie bardzo profesjonalnie, du?o
    > lepiej ni? pe?nomocnik PTU, wi?c nie mam zastrze?e?.
    > Mog? poleci? jakby co.
    No widzisz, a mój wziął 1500 i pociągnął sprawę do końca na 3 rozprawach
    i jednej apelacji.
    Koszta oczywiście zwróciło TU które przegrało z kretesem

    SALAMON