  • 71. Data: 2011-03-08 18:17:52
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:43:18 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jaki znowu świat? Mamy jeden obrazek w sieci. To jest Twój świat?

    Cóż, wyszukiwarka google twierdzi że jest tych obrazków znacznie więcej,
    ale kto by tam wierzył ludziom od znienawidzonego Androida, nie?

    > Nie, to wy wyciągacie nieuzasadnione niczym wnioski.

    Zaklinaj dalej :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 72. Data: 2011-03-08 18:33:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Wiara ponoć góry przenosi.

    Jaka wiara? Raczej wieloznaczność przekazu.

  • 73. Data: 2011-03-08 18:34:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > No tak, zdolność czytania ze zrozumieniem sobie już wyjaśniliśmy...

    A jesteś pewny że posiadasz umiejętność zrozumiałego PISANIA?

  • 74. Data: 2011-03-08 18:35:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ziemia jest płaska!!!
    > Przecież nie będziemy wyciągać wniosków na podstawie jednego obrazka
    > którego autentyczności wcale nie jesteśmy pewni!!!

    Co próbujesz udawać?
    Sugerujesz że dysponujesz jednym obrazkiem w sieci na dowód kulistości
    Ziemi?
    Coś Ci dowcip nie wyszedł...

  • 75. Data: 2011-03-08 18:37:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Cóż, wyszukiwarka google twierdzi że jest tych obrazków znacznie więcej,
    > ale kto by tam wierzył ludziom od znienawidzonego Androida, nie?

    W omawianym artykule pokazano jedno zdjęcie mocno zniszczonego
    telefonu. Nie wiem o co Ci chodzi z tym znienawidzonym Androidem?
    Ja go niby nienawidzę? Ależ skąd! Po prostu nie zrobił na mnie dobrego
    wrażenia... tyle.

    Ty zaklinaj że się iPhone rysuje...

  • 76. Data: 2011-03-08 18:45:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:35:57 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Coś Ci dowcip nie wyszedł...

    Żeby tobie tylko dowcipy nie wychodziły, byłoby zupełnie inaczej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 77. Data: 2011-03-08 18:46:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:33:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jaka wiara? Raczej wieloznaczność przekazu.

    Twoja wiara.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 78. Data: 2011-03-08 18:48:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:37:54 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > W omawianym artykule pokazano jedno zdjęcie mocno zniszczonego
    > telefonu.

    Rozumiem, że chciałbyś by jeden artykuł był ilustrowany kilkuset zdjęciami?
    A nie wystarczy, że takich artykułów jest więcej? Że temat był poruszany na
    forach MIŁOŚNIKÓW Apple? Wystarczy wyszukiwarkę uruchomić, czego, jestem
    pewien, NIE zrobiłeś.

    > Ty zaklinaj że się iPhone rysuje...

    Nie muszę go do tego zaklinać :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 79. Data: 2011-03-08 18:52:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Twoja wiara.

    Masz jakieś urojenia.

  • 80. Data: 2011-03-08 19:07:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 12:52:55 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Masz jakieś urojenia.

    TTST, OSD :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118