  • 21. Data: 2011-03-08 10:04:07
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Używasz iPhone jak ja, czy też tylko bajki powtarzasz?

    W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku. Oczywiście
    gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się przecież nie
    zdarzaja.

  • 22. Data: 2011-03-08 10:20:13
    Od: atm <...@v...pl>

    > W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku.
    > Oczywiście gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się
    > przecież nie zdarzaja.

    Ktory panel strzelil?

  • 23. Data: 2011-03-08 13:10:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > o tym to będzie można porozmawiać jak już pewnego dnia wstaniesz
    > z klęczek, zdejmiesz go z ołtarzyka i zaczniesz używać.

    Nie oceniaj innych według siebie z tym antyołtarzykiem i Apple-voodoo... :-)

    Używam go bardzo intensywnie - ciągle w tle pracuje Skype,
    Fring zalogowany do wszystkiego co można się zalogować.
    Klienta poczty elektronicznej albo przeglądarkę Safari staram
    się zamykać gdy nie potrzebuję, ale zdarza się że i całymi dniami
    chodzą w tle. Oprócz tego program do pogody, GasBuddy do
    lokalizacji cen paliwa na stacji i kilka innych, często używanych
    programów. Wielokrotnie przełączam się w czasie rozmowy
    telefonicznej na jakąś aplikację, najczęściej Safari lub e-mail
    aby coś sprawdzić dzwoniącemu "bo ja mam internet a on nie".
    Telefon się chowa w górny pasek ekranu i w każdej chwli
    można go spowrotem wywołać na pierwszy plan.

    Może te problemy o których usłyszałeś od kogoś dotyczyły
    starszych wersji OSa? Nie wiem - nic takiego się u mnie nie dzieje.

  • 24. Data: 2011-03-08 13:11:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > W naszym firmowy iphone pękła szyba w nocy jak leżał na stoliku.
    > Oczywiście gwarancja tego nie uznaje bo nie. Takie 'cuda' w gejfonie się
    > przecież nie zdarzaja.

    Może Twoja dziewczyna kopnęła go jak wywijała z Tobą fikołki w łóżku?

  • 25. Data: 2011-03-08 13:12:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Tłucze również tam, a te wszystkie zdjęcia zarysowanych i potłuczonych
    > iphonów 4 to z tematu "photoshop disasters" ;)

    Owszem - nie wiemy co ktoś z tym iPhonem robił i jak go traktował.
    Chcesz zdjęcia mojego iPhona kupionego w sierpniu 2010 i od tamtego
    czasu intensywnie używanego codziennie?

  • 26. Data: 2011-03-08 13:22:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 07:10:37 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > się zamykać gdy nie potrzebuję, ale zdarza się że i całymi dniami
    > chodzą w tle. Oprócz tego program do pogody, GasBuddy do

    ROTFL!!!!! Chodzą w tle.... systemy ci się niuniek pomerdały.
    "Multitasking" w kościele Apple oznacza, że aplikacja nie jest ubijana, ale
    tylko zamrażana. Tylko kilku nielicznych producentów dostało od Apple
    błogosławieństwo żeby w tle ciągle działać i to też tylko bardzo krótki
    czas, około 10 minut, po czym program jest zamrażany. Programy które mają
    dostęp (i pozwolenie) do notyfikacji systemowych są wybudzane w momencie
    zaistnienia okreslonych zdarzeń (np. przychodzące wiadomości), choć
    najczęściej jest to tylko systemowe powiadomienie i balonik przy ikonce.

    Niemniej jak po typowym kociku świadków Jobsa nie spodziewałem się po tobie
    jakiejkolwiek rzetelnej wiedzy na temat tego co tak bezkrytycznie wpychasz
    innym, więc nie martw się, wcale mnie nie zawiodłeś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 27. Data: 2011-03-08 13:23:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 07:12:58 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Owszem - nie wiemy co ktoś z tym iPhonem robił i jak go traktował.
    > Chcesz zdjęcia mojego iPhona kupionego w sierpniu 2010 i od tamtego
    > czasu intensywnie używanego codziennie?

    "Chcesz zdjęcie terenów w mojej okolicy? Są idealnie płaskie. To jest
    koronnym dowodem na to, że ziemia jest płaska"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 28. Data: 2011-03-08 13:38:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ktory panel strzelil?

    Zewnętrzna szyba, rysa wyczuwalna pod paznokciem, na ekranie wszystko widać,
    nic się nie rozlało.

  • 29. Data: 2011-03-08 13:41:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 14:38:36 +0100, BaX napisał(a):

    > Zewnętrzna szyba, rysa wyczuwalna pod paznokciem, na ekranie wszystko widać,
    > nic się nie rozlało.

    Same digitizery są taniutkie, niestety, od wersji 4 wymiana jest równie
    juzer frjendli jak całe Apple - trzeba rozebrać cały telefon na czynniki
    pierwsze, przy czym niektóre operacje klasyfikują się już w grupie
    "ginekologia"
    Do 3GS włącznie wymiana digitizera zajmowała 15 minut popijając piwo i
    spoglądając jednym okiem na film.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 30. Data: 2011-03-08 14:09:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > juzer frjendli jak całe Apple - trzeba rozebrać cały telefon na czynniki
    > pierwsze, przy czym niektóre operacje klasyfikują się już w grupie

    Serwis 'isource' stwierdził 'tego sie nie wymienia wymienia się cały
    telefon" LOL.