  • 11. Data: 2011-03-07 21:45:30
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:13:24 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Marzy Ci się - nie dotyczy iPhone 4 - nic się tam nie przycina ani
    > nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
    > To są jakieś wymówki nieudaczników.

    A świstak siedzi i zawija w te sreberka!

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 12. Data: 2011-03-07 21:46:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > i dlatego właśnie animowane kółeczko jest najczęściej oglądaną
    > animacją w tym urządzeniu, buszmenie.

    Jakie animowane kółeczko??? O czym Ty bredzisz, buszmenie?
    Używałeś kiedyś iPhone 4 czy znasz go tylko z opowiadań ludzi
    nieprzychylnych? Dla mnie to co piszesz brzmi jak jakieś bajki
    szaleńca co to iPhone 4 na oczy nie widział nawet na wystawie...

  • 13. Data: 2011-03-07 21:46:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Wiadomo, że to nie będzie spowodowane problemami,
    > tylko będzie to znacząca innowacja.

    Ale jakimi problemami?
    Przecież to szkło się rysuje tylko w Twojej wyobraźni.

  • 14. Data: 2011-03-07 21:47:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:46:45 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Ale jakimi problemami?
    > Przecież to szkło się rysuje tylko w Twojej wyobraźni.

    Tłucze również tam, a te wszystkie zdjęcia zarysowanych i potłuczonych
    iphonów 4 to z tematu "photoshop disasters" ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 15. Data: 2011-03-07 21:57:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:46:11 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > nieprzychylnych? Dla mnie to co piszesz brzmi jak jakieś bajki
    > szaleńca co to iPhone 4 na oczy nie widział nawet na wystawie...

    Nie, no coś ty, nawet na applefobię nie wchodzę jak wcześniej nie wyłączę
    wyświetlania obrazków w moim Internet Explorerze 5

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 16. Data: 2011-03-07 22:03:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Aluminium rysuje sie latwiej niz szklo :-)
    >
    > Nie za mala ta antenka ?

    a po co większa...

    posiadacze iphonów są zawsze blisko BTSów... bo żadnych lasach nie hulają :)

  • 17. Data: 2011-03-07 23:11:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, no coś ty, nawet na applefobię nie wchodzę jak wcześniej
    > nie wyłączę wyświetlania obrazków w moim Internet Explorerze 5

    Wybacz, ale używam iPhone 4 od wielu miesięcy i mogę Cię
    zapewnić, że mój telefon nie cierpi na dolegliwości opisane
    wcześniej. Nie ma żadnych zwisów, czekania na moduł telefoniczny.
    Żadnych animowanych kółeczek. Ktoś Ci nagadał bajek a Ty wierzysz.

  • 18. Data: 2011-03-07 23:20:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A świstak siedzi i zawija w te sreberka!

    Używasz iPhone jak ja, czy też tylko bajki powtarzasz?

  • 19. Data: 2011-03-08 00:03:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 17:11:53 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > wcześniej. Nie ma żadnych zwisów, czekania na moduł telefoniczny.
    > Żadnych animowanych kółeczek. Ktoś Ci nagadał bajek a Ty wierzysz.

    o tym to będzie można porozmawiać jak już pewnego dnia wstaniesz z klęczek,
    zdejmiesz go z ołtarzyka i zaczniesz używać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 20. Data: 2011-03-08 09:28:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 17:20:45 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Używasz iPhone jak ja, czy też tylko bajki powtarzasz?

    Bajki to ty tu opowiadasz. Nie przycina, nie blokuje, nie rysuje się, nie
    pęka, itunes jest świetny, wgrywasz i słuchasz muzyki bez itunes - coś
    pominąłem?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."