  • 131. Data: 2011-03-09 23:27:55
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 16:41:09 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie mam naprawdę takiej potrzeby.
    > Wyśmienicie radzę sobie myszką Logitecha M-BZ105A,
    > choć i ta ma dwa guziki za wiele...

    Znaczy masz myszkę 5-przyciskową, z wychylną rolką, chwalisz, że wygodna, a
    przy tym twierdzisz, że "Orgazmu muszą dostawać na samą myśl tandetnej,
    chinskiej myszki z 10 guzikami co kosztuje mniej kasy niż dobrze
    wyprofilowany przyzwoity Logitech z dwoma guzikami i rolką..."

    Że nie wspomnę, że wcześniej twierdzisz, że cokolwiek co ma więcej niż 2
    przyciski i rolke jest niewygodne :)

    Próbowałeś może ustalić sam ze sobą co właściwie myślisz?

    Aha, MX400 jest toporna w porównaniu z Razerem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 132. Data: 2011-03-10 08:17:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > ??? Kolejny cham? Jakieś zbiegowisko na tej grupie?

    > Jakoś nie brzmi to przekonywująco. Sprzątaczka przyszła wieczorem
    > z kluczami, i dzieckiem, dziecko bawiło się iPhonem i go stłukło :-)

    Taa, początkowo podejrzewaliśmy dwa an-DROIDY leżące opodal które pod osłoną
    mroku spuściły wpierdol gejpadowi powodując uszkodzenia powyżej 7 dni ale
    monitoring wewnętrzny dał im 100% alibi. A to niefart dla gejfona.

    > Czy jak byś zostawił szklankę na biurku w pracy a rano znalazł
    > ją rozbitą to uznałbyś że pękła samoistnie czy że ktoś jednak
    > ją rozbił? Czemu takiej samej logiki nie zastosujesz do iPhone?

    LOL, bo szklanki szczególnie te 'nietłukące' się nie pękają same.

  • 133. Data: 2011-03-10 09:37:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 16:45:41 -0600, Pszemol wrote:
    >No i właśnie o to chodzi. Jak ktoś chce zapłacić dużo kasy za myszkę
    >z jednym guzikiem bo mu się taka podoba i ładnie leży w ręce to
    >w czym problem? Dlaczego się z niego wyśmiewać?

    problem w tym ze jak ktos chce miec trzy guziki, to system mu ich nie
    obsluzy, bo przeciez kazda mysz powinna miec jeden guzik :-)

    J.

  • 134. Data: 2011-03-10 13:32:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wyprofilowany przyzwoity Logitech z dwoma guzikami i rolką..."
    >
    > Że nie wspomnę, że wcześniej twierdzisz, że cokolwiek co ma więcej niż 2

    Bo jest! Te dwa przyciski z boku tylko przeszkadzają.

    > Próbowałeś może ustalić sam ze sobą co właściwie myślisz?

    Jest to ustalone.

    > Aha, MX400 jest toporna w porównaniu z Razerem.

    Być może...

  • 135. Data: 2011-03-10 13:33:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > problem w tym ze jak ktos chce miec trzy guziki, to system mu ich nie
    > obsluzy, bo przeciez kazda mysz powinna miec jeden guzik :-)

    Nie ma takiej obsługi również w MS Windows.
    Do takich myszek musisz mieć specjalny, proprietary driver.
    Natywny driver windowsiany obsługuje tylko trzy przyciski.

    Czy takie myszki nie są dostępne do Mac OSX z driverem?

  • 136. Data: 2011-03-10 13:36:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > np ramka nie taka miekka, albo klej za dobry i jak sie ramka kurczy to
    > szklo jest zbyt naprezone.

    Ale nie takie rysy powstawałyby na szkle od ramki...
    Poza tym mamy tu na grupie przypadek gostka co to twierdzi, że
    iPhone mu sam wziął i pękł leżąc na biurku w biurze :-))) Paranoja panie!

    > kiedy rzekomo wlasnie tak, choc jesli ich dziennikarze tacy sami jak
    > nasi, to wierzyc im nie ma co, trzeba poczekac na oficjalne pisma.

    Otóż to.

    > ale nie ma byc E:\Moje Dokumenty, tylko E:\Ja :-)
    > I nie ma byc w srodku "Moje obrazki".

    O ile pamiętam, to można zmienić mu nazwę.

  • 137. Data: 2011-03-10 13:37:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > To Ty jesteś inżynier???
    > a jakiej to specjalności jeżeli można zapytać?

    Elektronika. A ma to jakieś znaczenie dla Ciebie, Grzegorzu?

  • 138. Data: 2011-03-10 13:39:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > dni ale monitoring wewnętrzny dał im 100% alibi. A to niefart dla gejfona.

    > LOL, bo szklanki szczególnie te 'nietłukące' się nie pękają same.

    No puknij się w głowę... Ty nie żartujesz? Poważnie twierdzisz
    że Twój iPhon sie stłukł od samego leżenia na biurku w firmie?
    Dobrze się czujesz?

  • 139. Data: 2011-03-10 13:57:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-10 14:33, Pszemol pisze:

    > Nie ma takiej obsługi również w MS Windows.
    > Do takich myszek musisz mieć specjalny, proprietary driver.
    > Natywny driver windowsiany obsługuje tylko trzy przyciski.

    Ciekawe w takim razie, że z pięcioma przy jakimś A4techu też dawał sobie
    radę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 140. Data: 2011-03-10 14:18:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ciekawe w takim razie, że z pięcioma przy jakimś A4techu
    > też dawał sobie radę.

    Tysiące rzeczy w Windows się robi driverami...
    Nie zmienia to wcale nic w kontekście tego co jest wbudowane
    w system i odziedziczone z poprzednich wersji systemu "natywnie"
    a co jest dodane przez specjalny driver.