  • 1. Data: 2011-03-07 18:07:31
    Temat: Szklane japko do kosza?
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Jak wiemy Japkowe telefony "wcale się nie rysują z tyłu a z przodu tym
    bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

    http://fkn.pl/quq
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 2. Data: 2011-03-07 18:21:49
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:07:31 +0100, TGor napisał(a):

> [...]
    > bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    > Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

    Na razie wszyscy orcują się fotoszopką jakiegoś studenta, ale to nie będzie
    łatwo zrobić. Telefon potrzebuje antenę.
    iPodpaska może mieć antenę w jabolowym logo (mają taki patent), ale logo w
    gejfonie jest sporo mniejsze. Za małe. No chyba, że zrobią takie na pół
    tyłu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 3. Data: 2011-03-07 18:39:20
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > iPodpaska może mieć antenę w jabolowym logo (mają taki patent), ale
    > logo w gejfonie jest sporo mniejsze. Za małe. No chyba, że zrobią

    ale jak tak piszesz "ipodpaska", "gejfon" to cię to kręci?

  • 4. Data: 2011-03-07 18:42:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 19:07:31 +0100, TGor wrote:
> [...]
    >bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    >Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

    Aluminium rysuje sie latwiej niz szklo :-)

    Nie za mala ta antenka ?

    J.

  • 5. Data: 2011-03-07 19:11:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-03-07 19:07, TGor wrote:
> [...]
    > bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    > Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

    Swoja droga, strasznie niedopracowane sa obecne urzadzenia tego typu.
    Iphone 4 ma swoj chwyt smierci plus byc moze jeszcze nie rozwiazany
    problem white balance'u.
    Testowalem ostatnio trzy telefony na Androidzie :Desire, Defy i Galaxy S.
    Kazdy z nich ma mniejsze lub wieksze niedobrobki. Odnosze wrazenie, ze
    sa to wersje beta z dopiskiem na pudelku "przetestowac na klientach"...
    Prawde powiedziawszy Ipod 2 touch z tej calej grupy najlepiej sprawowal
    sie w codziennym uzytkowaniu. Najmniej bylo dziwnych przyciec,
    komunikatow o bledach czy totalnych zawieszen.
    Android po pierwszym kontakcie dosc mocno mnie rozczarowal.
    IOS wydaje sie o wiele bardziej dopracowany, ale bazuje na wersji w/w Ipoda.

  • 6. Data: 2011-03-07 19:33:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 20:11:55 +0100, atm napisał(a):

    > Prawde powiedziawszy Ipod 2 touch z tej calej grupy najlepiej sprawowal
    > sie w codziennym uzytkowaniu. Najmniej bylo dziwnych przyciec,
    > komunikatow o bledach czy totalnych zawieszen.

    Właśnie dlatego, że to iPod. 99.99% tego co użyszkodnicy nazywają się
    wieszaniem, blokowaniem, zacinaniem itp w telefonach jest wtedy, kiedy
    telefon czeka na zakończenie obsługi modułu telefonicznego.
    I dotyczy to w zasadzie dowolnego telefonu z dowolnym systemem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 7. Data: 2011-03-07 21:04:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:il36t3$7l0$1@news.onet.pl...
> [...]
    > bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    > Apple wraca do starego, nudengo aluminium:

    Nawet jeśli okaże się, że ten wyglądający na stary 3GS to prawdziwy
    wygląd nowego aparatu to skąd wiadomo że wymiana szkła na
    aluminium była podyktowana skłonnością szkła do rysowania się?

  • 8. Data: 2011-03-07 21:11:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:04:44 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nawet jeśli okaże się, że ten wyglądający na stary 3GS to prawdziwy
    > wygląd nowego aparatu to skąd wiadomo że wymiana szkła na
    > aluminium była podyktowana skłonnością szkła do rysowania się?

    Wiadomo, że to nie będzie spowodowane problemami, tylko będzie to znacząca
    innowacja.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 9. Data: 2011-03-07 21:13:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > telefon czeka na zakończenie obsługi modułu telefonicznego.
    > I dotyczy to w zasadzie dowolnego telefonu z dowolnym systemem.

    Marzy Ci się - nie dotyczy iPhone 4 - nic się tam nie przycina ani
    nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
    To są jakieś wymówki nieudaczników.

  • 10. Data: 2011-03-07 21:33:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Mar 2011 15:13:24 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Marzy Ci się - nie dotyczy iPhone 4 - nic się tam nie przycina ani
    > nie blokuje. Nie ma żadnego czekania na "moduł telefoniczny".
    > To są jakieś wymówki nieudaczników.

    i dlatego właśnie animowane kółeczko jest najczęściej oglądaną animacją w
    tym urządzeniu, buszmenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan