  • Data: 2018-08-27 16:24:01
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 06:53:14 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > też mnie kiedyś to wkurzało
    > ale ostatnio wracałem autobusem z Zakopanego do Krakowa.
    > i jak na prawym autobus zanim się zebrał to wjechało mu pięć aut z lewego
    > i w efekcie zamiast dojechać do zwężki w 5 minut jechaliśmy duuużo dłużej
    >
    > to już teraz szeryfów lewego pasa bardziej rozumie zwłaszcza tych dużych
    > już widzisz światła już się z nimi witasz a tu wjedzie ci kilka osobówek
    >
    > i tak kilka razy

    Jak juz sie witasz ze swiatlami, to nie jest zle.
    Ich wk*, ze stoja sobie na tym pasie, podjezdzaja po metrze,
    porusza sie w zolwim tempie, a obok "chamy" co chwila smigaja.
    I konca temu smiganiu nie widac. On tu po 5 minutach podjechal o pare
    samochodow do przodu, konca korka nie widac, a w tym czasie z
    dziesieciu go ominelo.
    I on wie, ze teraz musi dluzej czekac o tych, co omineli.
    Wszyscy grzecznie czekaja, a hrabiostwo bez kolejki :-)

    Jakby tych "chamow" bylo wiecej, to by sie szybko ten lewy pas zapchal
    i jechaly oba rowno (*) i w kulturze i suwak bylby na koncu.
    Ale jest ich malo.

    A jak sie ich zacznie mandatowac, to zrobia "co drugi w lewo zwrot" i
    sami zapchaja oba pasy, ale juz sie nie da mandatu nalozyc.
    No chyba, ze bedzie zakaz wyprzedzania przez tiry, ale wtedy moze
    osobowki sie naucza, i znow beda oba pasy staly.

    Bo suwak wcale czasu stania w korku nie skraca, jak sie niektorym
    wydaje :-)

    J.