  • Data: 2010-02-21 18:00:41
    Temat: Re: Szczury opuszczają tonącego Windows Mobile
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale niektorzy na grupie zamiast wskakiwac do szalup z napisem Android
    > czy iPhone robia sobie bal na Titanicu, gratulujemy.

    ja sobie wziąłęm do serca Twoje docinki i postanowiłem "obadać" sprawę
    androida. Tak z ciekawości. To przecież przyszłość - tu sie wszyscy
    chyba zgadzamy. Sęk w tym czy - porównując to do histori PC - andriod
    "dorósł" już do pentium2 z nvidią czy jest w epoce 386.
    Andielski znam słabo, wiec zacząłęm od polskich stron

    http://android.com.pl
    to kaszana. coś jak testy Jana na teleklonach. Niby dobra robota, ale
    niedociagnieć mnóstwo. Z tym ze na "androidzie" w zakładce testy są
    testy, dalej brak menu, 4 telefony a następnie 404 Not Found
    Co ja pierwszy to odkryłem? stona ma 200 wyświetleń na miesiac?
    dalej wiki - jest, ale puste. Forum? Nareszcie. Forum działa (raczkuje)
    i ogólnie widze cze "coś" ludzie piszą - np: jak ustawić dzwonek.
    Tak wiec wywołuje do odpowiedzi i pytam:
    Czy i jakie są telefony nierozkładane (bar) z klawiaturą
    czy są prorgamy do nawigacji, podobne do automapy - z dobrym pokryciem
    polski - jakie są ceny
    czy jest program do nawigacji korzystający z darmowych map?
    czy jest program do nagrywania rozmów
    czy z telefonu i jego pamieci mozna zrobić serwer ftp
    czy da sie przypisać funkcje uruchamiania progamów i wybierana numerów
    dowolnym klawiszom.
    Czy są programy do telefoni Voip i czy działają na głośniku do rozmów
    Czy są odtwarzacze filmów - bez przygotowania filmu - czyli odtwarzające
    wiekszość kodeków.

    Dzieki
    ToMasz