  • Data: 2010-02-22 07:45:10
    Temat: Re: Szczury opuszczaj? ton?cego Windows Mobile
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Tez mi sie tak wydaje. Ciekawe o co poszlo .. MS nie chcial zaplacic,
    > czy zazadal pieniedzy ?

    > A zeby bylo smieszniej to nadal jest dostepny
    > http://www.skype.com/intl/pl/download/skype/windowsm
    obile/

    Ale zaden link do niego nie prowadzi. STad wlasnie usuniecie informacji
    o wersji WM i komunikat o zaprzestaniu oferowania to takie tupniecie
    nozka. Ciekawe co wywolalo "afere"

    > P.S. A przy okazji sie dowiedzialem ze iPhone to taki madry telefon,
    > na ktorym Skype dziala tylko przez WiFi. Internet przez GSM jest jakis
    > niedostepny :-P
    > Choc w sumie moze to i zadna wada.

    Do wersji 3.0 wlacznie, aplikacje nie mogly streamowac dotyczylo to tez
    radia internetowego, voipa, telewizji itd. Zapewne wynikało to z planów
    taryfowych gdzie DATA jest nolimit. Dzis nie ma to znaczenia i juz
    aplikacja Radiozet czy MiastoMuzyki stremuja poprzez sieci 3G.