-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szarpie przy gaszeniu
Date: Fri, 29 Jul 2011 16:58:27 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 29
Message-ID: <j0uhv9$g7p$1@news.mm.pl>
References: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-249.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.mm.pl 1311951657 16633 46.186.91.249 (29 Jul 2011 15:00:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 15:00:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-29 16:48, Xiant pisze:
> Witam
>
> Pacjentka do Octavia z 2004 roku z silnikiem 1.9 TDI. Opisywalem objawy
> tutaj, spadek mocy przy ok 140 KM/h i jakis 3 tys obr. Notlauf, mechanik
> potwierdzal, wymienili jakies przewody od turbiny. Mialo byc lepiej,
> pojechalem w trase i ... wiecej jak 170 nie pojechal, potem wracajac
> depnolem pare razy w podloge, zapalil sie check engine i swiecil ale
> auto jezdzilo normalnie, tylko nie poszlo ponad 150 km/h. Pojechalem
> znowu, skasowali blad, sprawdzili uklad dolotowy, wszystko ok, i
> faktycznie jedzi, odpala na styk, wkreca sie na obroty, zadnych spadkow
> mocy ale przy wylaczaniu silnika jest szarpniecie, nie duze ale jednak
> jest, wczesniej tego nie bylo.
> W bledach byl problem z zaworem podcisnienia, mechanicy stwierdzili, ze
> jednak nic wymieniac nie beda bo nie ma to sensu auto jezdzi ok i szkoda
> sie pakowac w koszty. Troche mnie to dziwi bo zwykle jest w druga strone
> raczej ...
> Czym moze byc spowodowane to szarpniecie ? W Signum przy takim szarpaniu
> mialem do wymiany kolektor dolotowy ale roznica miedzy DTI i TDI jest
> pewnie spora wiec to nie musi byc to samo ... Mial ktos podobny objaw i
> doradzi cos ?
Moze odlaczyli podcisnienie od klapy od gaszenia.
Co do notlaufa to ja bym obstawial zacinajaca sie zmienna geometrie w
turbosprezarce.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 17:43 Kuba \(aka cita\)
- 29.07.11 21:42 Meehoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=