-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szarpie przy gaszeniu
Date: Fri, 29 Jul 2011 16:58:27 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 29
Message-ID: <j0uhv9$g7p$1@news.mm.pl>
References: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-249.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.mm.pl 1311951657 16633 46.186.91.249 (29 Jul 2011 15:00:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 15:00:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-29 16:48, Xiant pisze:
> Witam
>
> Pacjentka do Octavia z 2004 roku z silnikiem 1.9 TDI. Opisywalem objawy
> tutaj, spadek mocy przy ok 140 KM/h i jakis 3 tys obr. Notlauf, mechanik
> potwierdzal, wymienili jakies przewody od turbiny. Mialo byc lepiej,
> pojechalem w trase i ... wiecej jak 170 nie pojechal, potem wracajac
> depnolem pare razy w podloge, zapalil sie check engine i swiecil ale
> auto jezdzilo normalnie, tylko nie poszlo ponad 150 km/h. Pojechalem
> znowu, skasowali blad, sprawdzili uklad dolotowy, wszystko ok, i
> faktycznie jedzi, odpala na styk, wkreca sie na obroty, zadnych spadkow
> mocy ale przy wylaczaniu silnika jest szarpniecie, nie duze ale jednak
> jest, wczesniej tego nie bylo.
> W bledach byl problem z zaworem podcisnienia, mechanicy stwierdzili, ze
> jednak nic wymieniac nie beda bo nie ma to sensu auto jezdzi ok i szkoda
> sie pakowac w koszty. Troche mnie to dziwi bo zwykle jest w druga strone
> raczej ...
> Czym moze byc spowodowane to szarpniecie ? W Signum przy takim szarpaniu
> mialem do wymiany kolektor dolotowy ale roznica miedzy DTI i TDI jest
> pewnie spora wiec to nie musi byc to samo ... Mial ktos podobny objaw i
> doradzi cos ?
Moze odlaczyli podcisnienie od klapy od gaszenia.
Co do notlaufa to ja bym obstawial zacinajaca sie zmienna geometrie w
turbosprezarce.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 17:43 Kuba \(aka cita\)
- 29.07.11 21:42 Meehoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie