-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
l
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szarpie przy gaszeniu
Date: Fri, 29 Jul 2011 16:58:27 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 29
Message-ID: <j0uhv9$g7p$1@news.mm.pl>
References: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-249.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.mm.pl 1311951657 16633 46.186.91.249 (29 Jul 2011 15:00:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 15:00:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-29 16:48, Xiant pisze:
> Witam
>
> Pacjentka do Octavia z 2004 roku z silnikiem 1.9 TDI. Opisywalem objawy
> tutaj, spadek mocy przy ok 140 KM/h i jakis 3 tys obr. Notlauf, mechanik
> potwierdzal, wymienili jakies przewody od turbiny. Mialo byc lepiej,
> pojechalem w trase i ... wiecej jak 170 nie pojechal, potem wracajac
> depnolem pare razy w podloge, zapalil sie check engine i swiecil ale
> auto jezdzilo normalnie, tylko nie poszlo ponad 150 km/h. Pojechalem
> znowu, skasowali blad, sprawdzili uklad dolotowy, wszystko ok, i
> faktycznie jedzi, odpala na styk, wkreca sie na obroty, zadnych spadkow
> mocy ale przy wylaczaniu silnika jest szarpniecie, nie duze ale jednak
> jest, wczesniej tego nie bylo.
> W bledach byl problem z zaworem podcisnienia, mechanicy stwierdzili, ze
> jednak nic wymieniac nie beda bo nie ma to sensu auto jezdzi ok i szkoda
> sie pakowac w koszty. Troche mnie to dziwi bo zwykle jest w druga strone
> raczej ...
> Czym moze byc spowodowane to szarpniecie ? W Signum przy takim szarpaniu
> mialem do wymiany kolektor dolotowy ale roznica miedzy DTI i TDI jest
> pewnie spora wiec to nie musi byc to samo ... Mial ktos podobny objaw i
> doradzi cos ?
Moze odlaczyli podcisnienie od klapy od gaszenia.
Co do notlaufa to ja bym obstawial zacinajaca sie zmienna geometrie w
turbosprezarce.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 17:43 Kuba \(aka cita\)
- 29.07.11 21:42 Meehoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test