eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzarpie przy gaszeniuRe: Szarpie przy gaszeniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mai
    l
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szarpie przy gaszeniu
    Date: Fri, 29 Jul 2011 16:58:27 +0200
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 29
    Message-ID: <j0uhv9$g7p$1@news.mm.pl>
    References: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-91-249.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.mm.pl 1311951657 16633 46.186.91.249 (29 Jul 2011 15:00:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jul 2011 15:00:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j0uhbv$p3f$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388523
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-29 16:48, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Pacjentka do Octavia z 2004 roku z silnikiem 1.9 TDI. Opisywalem objawy
    > tutaj, spadek mocy przy ok 140 KM/h i jakis 3 tys obr. Notlauf, mechanik
    > potwierdzal, wymienili jakies przewody od turbiny. Mialo byc lepiej,
    > pojechalem w trase i ... wiecej jak 170 nie pojechal, potem wracajac
    > depnolem pare razy w podloge, zapalil sie check engine i swiecil ale
    > auto jezdzilo normalnie, tylko nie poszlo ponad 150 km/h. Pojechalem
    > znowu, skasowali blad, sprawdzili uklad dolotowy, wszystko ok, i
    > faktycznie jedzi, odpala na styk, wkreca sie na obroty, zadnych spadkow
    > mocy ale przy wylaczaniu silnika jest szarpniecie, nie duze ale jednak
    > jest, wczesniej tego nie bylo.
    > W bledach byl problem z zaworem podcisnienia, mechanicy stwierdzili, ze
    > jednak nic wymieniac nie beda bo nie ma to sensu auto jezdzi ok i szkoda
    > sie pakowac w koszty. Troche mnie to dziwi bo zwykle jest w druga strone
    > raczej ...
    > Czym moze byc spowodowane to szarpniecie ? W Signum przy takim szarpaniu
    > mialem do wymiany kolektor dolotowy ale roznica miedzy DTI i TDI jest
    > pewnie spora wiec to nie musi byc to samo ... Mial ktos podobny objaw i
    > doradzi cos ?

    Moze odlaczyli podcisnienie od klapy od gaszenia.
    Co do notlaufa to ja bym obstawial zacinajaca sie zmienna geometrie w
    turbosprezarce.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: