  • Data: 2014-12-12 17:16:29
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > I jest na 137% mocno motywowany stawką netto na poziomie 4zł 50gr na godzinę.

    Mam kumpla, któremu zdarzyło się pracować w ochronie w tesco. Opowiadał,
    ze w nocy z nudów szedł na stoisko monopolowe aktywować właśnie te
    zabezpieczenia poprzez skanowanie jakimś skanerem. Niestety kontakt z
    nim mi się urwał i nie mam jak teraz dopytać szczegółów. Jedynie co
    pamiętam to mówił, ze jak towar długo stoi na półce to właśnie
    zabezpieczenie traci swoje właściwości, wiec zapewne opiera się to na
    jakimś tam namagnesowaniu.