  • Data: 2014-12-12 19:25:16
    Temat: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ryzykowna teza. Strat byś nie pokrył.
    mam kolegę, który do niedawna prowadził sklep, elektroniczny z
    komputerami, teraz zmienił działalność. Ale on twierdził, jak dawał mi
    zniżkę, że ma narzut tylko i tak 3-5%.
    Rocznie nasyłałem mu klientów za 20tys. Więc myślałem że dla mnie na
    moje potrzeby to ekstra zniżka za to będzie :)
    A może to wcale nie taki kolega? ;)
    Coś mi się nie chce wierzyć, że sklepy elektroniczne mają taką małą marżę.